Qumad Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Dette er kjempetøft. kjekt å se at det er norsk/nordisk tastatur. Fikk sjokk med det samme, lysstyrken var satt veldig lavt som standard. Heldigvis kunne den skrus mye opp. poster dette med Opera installert på padden Bildet er tatt med denne Hvordan føler Du Opera er? Hørte at Opera ikke er helt kompatibel enda med Flash, eller har dette fikset seg med Android3.1 ? Skal ha Opera selv og håper at de får ordren på flash biten. Hvis de har fikset flash-biten Kan man i Opera også velge slik som i den medfølgende browseren at man vil få opp valg på hver flash enhet om man vil kjøre den eller ikke? Endret 3. juni 2011 av Qumad Lenke til kommentar
knm Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da er PS også i gang med å sende ut 16GB+dock. Jeg har irritert meg grønn over deres "Bekreftet 30.05.11" som de opererte med. Deretter har det stått 07.06.11 som bekreftet dato helt til nå nylig der det plutselig er klar til å sendes. Gadgets er fine greier for en gammal mann! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) jeg har ikke fått oppdatert til 3.1 enda. Batteriet var bare 16%, så nå lader jeg enheten... Opera fungerer bra så langt. Men ser ut til å vise flash som default. Edit: Der var den oppdatert til versjon 3.1. Det var ekstremt enkelt. Alt som trengs er å lade batteriet over 50%, resten fikses automatisk! Endret 3. juni 2011 av byggeren Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Har fått testet 3.1 litt mens TF'n lader seg. Det jeg har merket til nå er at browsing blir mer smooth, og den hakkingen som var på HD filmer på Youtube har forsvunnet. Skal komme med mer erfaringer når jeg har fått testet mere. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Dere som har fått TFen - hvor kjøpte dere den fra? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det bare nettbutikker som fører Transformeren? Er det ingen fysiske butikker lignende Lefdal, Elkjøp, Expert, Siba osv? Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Opera fungerer bra så langt. Men ser ut til å vise flash som default. Så på en rewiev tidligere hvor de viste en side og hvordan det fungerte muten flash, med flash på og en variant hvor man fikk ett slags "Play" ikon hvor det var flash og så kunne man laste opp en en eg flash enhet hvis man ønsket. Den viste også hvor man gjorde disse settingsene men jeg antar at dette var settings på selve browseren (den orginale) Finner selvsagt ikke denne videoene nå (irriterende, noen som tilfeldigvis har sett samme video og har link?) Flott hvis Du får sett litt på dette og gitt en tilbakemelding. Endret 3. juni 2011 av Qumad Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ja, jeg kjenner til den funksjonen for å velge om sidene skal vise flashinnhold i opera. På Galaxy S2 med Opera installert ligger dette som et valg under avanserte innstillinger i Operamenyen. Dette valget er ikke tilstede på den Operaen som ble installert på Transformeren fra markedet. Tipper det bare er et tidsspørsmål før de legger dette tilgjengelig her også... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 yeps. er standard på android. har den selv på "on demand" på desiren min. opera til android støtter ikke flash såvidt jeg har fått med meg. Kanskje galaxyen din fikk en spesialversjon Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da har jeg oppdatert til 3.1 og installert en del programmer: Firefox Opera mini Facebook Spotify Flash Angry birds Men ettersom dette er min første android, hvilke must-have programmer anbefaler dere? Tenker mest på programmer som er tilpasset nettbrett Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da har jeg oppdatert til 3.1 og installert en del programmer: Firefox Opera mini Facebook Spotify Flash Angry birds Men ettersom dette er min første android, hvilke must-have programmer anbefaler dere? Tenker mest på programmer som er tilpasset nettbrett Grattis! Kan dessverre melde om at Spotify på Honeycomb er veldig buggy... Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Da har jeg oppdatert til 3.1 og installert en del programmer: Firefox Opera mini Facebook Spotify Flash Angry birds Men ettersom dette er min første android, hvilke must-have programmer anbefaler dere? Tenker mest på programmer som er tilpasset nettbrett du kan jo ta en titt på De ti beste Honeycomb-appene (ifølge dinside)' Edit: og Her er det noe snacks for dere som liker å spille (riktig nok er ikke dette lansert i norge enda, men jeg presonlig tror det kommer) Endret 3. juni 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Etter å ha sittet å fingret med denne dingsen i timevis nå må jeg bare si meg hodestups forelsket! En ting jeg savner (som kanskje finnes) og det er en måte å kun vise apps som er optimalisert for tablets i marked. Noen som vet råd? Ellers så er robotek et genialt tablet spill! Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Etter å ha sittet å fingret med denne dingsen i timevis nå må jeg bare si meg hodestups forelsket! En ting jeg savner (som kanskje finnes) og det er en måte å kun vise apps som er optimalisert for tablets i marked. Noen som vet råd? Ellers så er robotek et genialt tablet spill! For info så er NVIDIA Tegra Zone en gratis aplikasjon som skal liste opp alle aplikasjonene som er tilpasset brett som bruker Tegra prosessor. Da har jeg oppdatert til 3.1 og installert en del programmer: Firefox Opera mini Facebook Spotify Flash Angry birds Men ettersom dette er min første android, hvilke must-have programmer anbefaler dere? Tenker mest på programmer som er tilpasset nettbrett Har sett tommel-keyboarded Thumb Keyboard i bruk på youtube nå og må si jeg ble imponert over hvor mye bedre det ser ut til å være i bruk. Regner med jeg kommer til og legge igjen noen kroner i Android Market på den. Må sondere terrenget, usikker på hvor godt det som allerede er på berette mer men følgende vil bli sjekket ut: - en god videoavspiller - musikkspiller - Filbehandler - Galleri - GPS program Ellers så tror jeg at jeg skal gå til anskaffelse av spillet Worms Ellers så finnes det en del gode lister på andre forum: [iNFO] List of compatible apps/games/etc "Optimized For Honeycomb" Apps list I de påfølgende trådene har ikke Trådstarter fulgt opp så de er ikke fult så gode som de trådene ovenfor: Must have Apps on the Asus Transformer List of Good 2 Player Games for Tablet Flott hvis man kommer med tilbakemeldinger om hvordan forskjellig fungerer på TFen. Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Dolphin HD <-- Finner ikke bedre Internet browser. Har testet den interne, og Opera sin. INGEN kan måle seg med Dolphin HD. Scroller sykt smooth gjennom sider. (Husk å sett browseren som "desktop browser" i innstillinger.) Endret 4. juni 2011 av Herjar Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Dolphin HD <-- Finner ikke bedre Internet browser. Har testet den interne, og Opera sin. INGEN kan måle seg med Dolphin HD. Scroller sykt smooth gjennom sider. (Husk å sett browseren som "desktop browser" i innstillinger.) Har den alternativ for flash "on demand"? Er det stort sprang fra Dolphin HD og ned til Opera? Bruker Opera hjemme (og litt på jobben) og liker muligheten med at man skal kunne samkjøre alle sine Opera installasjoner slik at man har tilgang til f.eks bookmarks (osv.?) gjennom nettet. Har ikke satt det opp enda men det er en feature som blir mer relevant når man får flere enheter man bruker. Så hvis det ikke er natt og dag mellom disse så blir det nok Opera på meg men det kommer som sagt an på hvordan disse nettleserene fungerer opp mot hverandre. Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Dolphin HD <-- Finner ikke bedre Internet browser. Har testet den interne, og Opera sin. INGEN kan måle seg med Dolphin HD. Scroller sykt smooth gjennom sider. (Husk å sett browseren som "desktop browser" i innstillinger.) Har den alternativ for flash "on demand"? Er det stort sprang fra Dolphin HD og ned til Opera? Bruker Opera hjemme (og litt på jobben) og liker muligheten med at man skal kunne samkjøre alle sine Opera installasjoner slik at man har tilgang til f.eks bookmarks (osv.?) gjennom nettet. Har ikke satt det opp enda men det er en feature som blir mer relevant når man får flere enheter man bruker. Så hvis det ikke er natt og dag mellom disse så blir det nok Opera på meg men det kommer som sagt an på hvordan disse nettleserene fungerer opp mot hverandre. Er ikke natt og dag mellom de nei. Det var det, men nå er Opera sin mer en brukbar. Selv synes jeg Dolphin HD sin er bedre, men dette kan være smak og behag. Men om du VIL bruke Opera sin browser er det bare å kjøre på Dolphin har flash on demand ja, dette styrer du som du vil selv. Jeg har bookmarks add-on til browseren. men grunnen til jeg bruker Dolphin er helt klart måten du lett har tilgang til bookmarks inne i selve browseren, der du bare "scroller" til venstre, så popper de opp, og ikke minst at du kan sette den opp som "desktop browser" som gjør at hele surfeopplevelsen blir 10x ganger mer smooth på Transformeren. Endret 4. juni 2011 av Herjar Lenke til kommentar
Chiqita08 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Er det noen som vet hva bare tastaturet kommer til å koste? Som student må jeg tenkte litt på økonomien så må sammenligne litt av hva som er best av 16gb+dock eller 32gb og dock senere Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Noen som har testet Maxthon browser for tablets? https://market.android.com/details?id=com.mx.browser.tablet&feature=search_result Er det noen som vet hva bare tastaturet kommer til å koste? Som student må jeg tenkte litt på økonomien så må sammenligne litt av hva som er best av 16gb+dock eller 32gb og dock senere Tror det blir billigere å kjøpe pakken med tastatur inkludert nå enn å kun kjøpe tastaturpakke senere. Er vel ca. 500k dyrere nå med tastatur inkludert? Endret 5. juni 2011 av IngveR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå