tiboine Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 psst. 12 stk 32gb på lager hos komplett. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Da ligger mitt eksemplar ferdig pakket hos komplett, klar til sending :-) Plukking begynt: 2011-06-01T12:43 Ferdigpakket: 2011-06-01T12:43 Hihi! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 min er bare plukket:s Nå kommer jeg til å oppdatere sia hele dagen haha. får den vel neppe før på mandag/tirsdag uansett Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hmmmmmmm. Bestille Pad-en uten tastatur og bestille separat når det er tilgjengelig eller vente på at komboen er på lager... What to do edit: klødde litt for mye i fingrene. Bestilt med express levering, håper den er her snart Endret 1. juni 2011 av indeksregulert Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tullete at de ikke holder løftet sitt; om en bestiller før kl 10.00 så skal pakken være på pick-up point kl 15.00. Skjønner dog at dette er litt ekstraordinert, da de må sende flere hundre Transformers på noen få timer. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 yay. da var pakken sendt! og bestilte igår kveld:) #happycamper snart Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fikk beskjed fra Rimi at Tollpost pleier og være der i 11-12 tiden. Tiden frem mot en (forhåpentligvis) SMS går utrolig sent nå. har du fått opp noe annet enn innleveringsdato i sporesystemet til tollpost? Hmpf! Snakket akkurat med Tollpost på telefon, hun sa at hun ikke hadde noen kontrollpunkter på den enda og den ble registrert sent i går kveld (ja det stemmer med når e-posten kom til meg) som betydde at den ikke var hentet hos kunden (Komplett.no) enda. Så muligens det vil komme opp disse kontrollpunktene på sporingen på nettet også når den blir plukket opp, men det glemte jeg og spøre om. Tror nesten jeg må ringe dem opp igjen litt senere og se om det går ann og få fisket den ut av bilen selv (men får sikkert ikke lov til det, da det er en hel haug med pakker på bilen) gi en lyd om hvordan det gikk og om den er sendt i det heletatt Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Fikk beskjed fra Rimi at Tollpost pleier og være der i 11-12 tiden. Tiden frem mot en (forhåpentligvis) SMS går utrolig sent nå. har du fått opp noe annet enn innleveringsdato i sporesystemet til tollpost? Hmpf! Snakket akkurat med Tollpost på telefon, hun sa at hun ikke hadde noen kontrollpunkter på den enda og den ble registrert sent i går kveld (ja det stemmer med når e-posten kom til meg) som betydde at den ikke var hentet hos kunden (Komplett.no) enda. Så muligens det vil komme opp disse kontrollpunktene på sporingen på nettet også når den blir plukket opp, men det glemte jeg og spøre om. Tror nesten jeg må ringe dem opp igjen litt senere og se om det går ann og få fisket den ut av bilen selv (men får sikkert ikke lov til det, da det er en hel haug med pakker på bilen) gi en lyd om hvordan det gikk og om den er sendt i det heletatt Nedslående tilbakemelding fra Tollpost nå, varene var enda ikke hentet (eller i alle fall ikke registrert inn på terminalen enda) Hun sa at det skulle komme opp sporing på høyre siden på sporingen på nettsiden når dette begynte og bli registrert i Tollpost sitt system. Det er ingen transport over fjellet i kveld og terminalene stenger kl 18:00 i kveld og ingenting blir send med tog heller før fredag, noe som betyr at jeg ikke får den før på Mandag (som også blir en utrolig lang dag) Endret 1. juni 2011 av Qumad Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da var det tomt hos komplett... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 crap. glemte at det er to røde dager ekstra denne uka :s Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Angående 3G, så er det ikke verre enn å bruke Wifi Hotspot på mobilen, det er min plan. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ser ut til å være på lager hos Dustin: http://www.dustinhome.no/pd_5010586868.aspx hadde egentlig tenkt å vente på 3G-versjonen, men hvis den drøyer... Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Skikkelig fjortis nå ass! Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 01.06.2011 16:06, 3169 STOKKE Forventet levering: 04.06.2011 NB! Avvik kan forekomme Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 hehe. gadgets får selv "voksne" menn til å oppføre seg som småunger på julaften 3 Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Har sett tommel-keyboarded Thumb Keyboard i bruk på youtube nå og må si jeg ble imponert over hvor mye bedre det ser ut til å være i bruk. Regner med jeg kommer til og legge igjen noen kroner i Android Market på den. Endret 1. juni 2011 av Qumad Lenke til kommentar
Licker Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 hehe. gadgets får selv "voksne" menn til å oppføre seg som småunger på julaften Husk; Obligatorisk å bli gammel.. Valgfritt, derimot, å bli voksen!! OOOOOOooooooOOOHH, min er videresendt fra Oslo, Yess-Yess-Yess!!! Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 OOOOOOooooooOOOHH, min er videresendt fra Oslo, Yess-Yess-Yess!!! Posten?? Tollpost viser ikke slik sporing på nettet (selv om hun dama jeg snakket med tidligere i dag påsto at det skulle komme frem på høyre siden når den var hent og de hadde fått kontrollpunkt registreringer på den. Så enten så er det kun på hennes skjerm og ikke på skjermen som kundene får på nettet dette vises eller så har de ikke plukket den opp (ev. ikke skannet den på terminalen før de tok kveld). Lenke til kommentar
Licker Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Joda, det er posten! De er treige, men de sporer bra.. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Joda, det er posten! De er treige, men de sporer bra.. Min forsendelse må ha sporet av.. Lenke til kommentar
Licker Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jojo, men jeg er ikke overbevist om at jeg får min først fordet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå