Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmmmmm. Bestille Pad-en uten tastatur og bestille separat når det er tilgjengelig eller vente på at komboen er på lager... What to do

edit: klødde litt for mye i fingrene. Bestilt med express levering, håper den er her snart :)

Endret av indeksregulert
Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra Rimi at Tollpost pleier og være der i 11-12 tiden.

Tiden frem mot en (forhåpentligvis) SMS går utrolig sent nå.

har du fått opp noe annet enn innleveringsdato i sporesystemet til tollpost?

Hmpf!

Snakket akkurat med Tollpost på telefon, hun sa at hun ikke hadde noen kontrollpunkter på den enda og den ble registrert sent i går kveld (ja det stemmer med når e-posten kom til meg) som betydde at den ikke var hentet hos kunden (Komplett.no) enda.

Så muligens det vil komme opp disse kontrollpunktene på sporingen på nettet også når den blir plukket opp, men det glemte jeg og spøre om.

Tror nesten jeg må ringe dem opp igjen litt senere og se om det går ann og få fisket den ut av bilen selv (men får sikkert ikke lov til det, da det er en hel haug med pakker på bilen)

gi en lyd om hvordan det gikk og om den er sendt i det heletatt :)

Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra Rimi at Tollpost pleier og være der i 11-12 tiden.

Tiden frem mot en (forhåpentligvis) SMS går utrolig sent nå.

har du fått opp noe annet enn innleveringsdato i sporesystemet til tollpost?

Hmpf!

Snakket akkurat med Tollpost på telefon, hun sa at hun ikke hadde noen kontrollpunkter på den enda og den ble registrert sent i går kveld (ja det stemmer med når e-posten kom til meg) som betydde at den ikke var hentet hos kunden (Komplett.no) enda.

Så muligens det vil komme opp disse kontrollpunktene på sporingen på nettet også når den blir plukket opp, men det glemte jeg og spøre om.

Tror nesten jeg må ringe dem opp igjen litt senere og se om det går ann og få fisket den ut av bilen selv (men får sikkert ikke lov til det, da det er en hel haug med pakker på bilen)

gi en lyd om hvordan det gikk og om den er sendt i det heletatt :)

Nedslående tilbakemelding fra Tollpost nå, varene var enda ikke hentet (eller i alle fall ikke registrert inn på terminalen enda)

Hun sa at det skulle komme opp sporing på høyre siden på sporingen på nettsiden når dette begynte og bli registrert i Tollpost sitt system.

Det er ingen transport over fjellet i kveld og terminalene stenger kl 18:00 i kveld og ingenting blir send med tog heller før fredag, noe som betyr at jeg ikke får den før på Mandag (som også blir en utrolig lang dag)

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

hehe. gadgets får selv "voksne" menn til å oppføre seg som småunger på julaften :D

Husk; Obligatorisk å bli gammel.. Valgfritt, derimot, å bli voksen!!

OOOOOOooooooOOOHH, min er videresendt fra Oslo, Yess-Yess-Yess!!!

Lenke til kommentar

OOOOOOooooooOOOHH, min er videresendt fra Oslo, Yess-Yess-Yess!!!

Posten??

Tollpost viser ikke slik sporing på nettet (selv om hun dama jeg snakket med tidligere i dag påsto at det skulle komme frem på høyre siden når den var hent og de hadde fått kontrollpunkt registreringer på den.

Så enten så er det kun på hennes skjerm og ikke på skjermen som kundene får på nettet dette vises eller så har de ikke plukket den opp (ev. ikke skannet den på terminalen før de tok kveld).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...