Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

mener å ha lest at det er en OTA(Over The Air) oppdatering. Det vil si at når taben oppdager en oppdatering vil den spørre deg om du vil oppdatere, deretter trykker du ja og den vil begynne å laste ned oppdateringen og installere den. dette krever selvsagt at du har koblet den til internett, og det er lurt at den ikke har lite batteri igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som tilfeldigvis har gjort noen undersøkelser på hvordan det det gjøres når man skal oppdatere Android 3.1? Er helt blank på dette selv (foreløbig i alle fall)

Legg zip-filen på SDkortet, slå av enheten. Hold inne lyd opp og slå på enheten mens du holder begge disse inne til du får beskjed om noe annet.

Som jeg har fortstått det :-)

Nå går jeg og legger meg (igjen).

Lenke til kommentar

Appropo SDkort, tenkte jeg skulle dele følgende med Dere andre som har/skal kjøpe store kort.

Jeg gikk for ett Transcend Secure Digital 64GB SDXC - SDXC, SD 3.0, Class 10 og leste her at når det kommer til SDXC (og SDHC som det microSD kortet jeg skal kjøpe er Ref.: denne posten) kommer levert formatert som exFAT og dette formatet vil ikke fungere i brettet, formaterer man til FAT32 eller NTFS så skal det funke i brettet.

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

Har forhørt meg med Asus nå.

a) Dock-keyboardet kommer i løssalg i løpet av sommeren, men vil ikke bundles med 32GB-versjonen.

b) Det var først meningen at 3G-versjon skulle komme i sommer, men nå vet de ikke hverken om eller når den eventuelt kommer.

PJ

Lenke til kommentar

Har forhørt meg med Asus nå.

a) Dock-keyboardet kommer i løssalg i løpet av sommeren, men vil ikke bundles med 32GB-versjonen.

b) Det var først meningen at 3G-versjon skulle komme i sommer, men nå vet de ikke hverken om eller når den eventuelt kommer.

PJ

Takk for informasjonen.

Nå har jeg gått for en 16GB med dock til fruen, lurte på om jeg muligens skulle gå for en eller annen versjon med 3G til meg selv men jeg er usikker på hvor mye det i det hele hadde blitt brukt.

Det blir vel at jeg avventer det hele litt.

Lenke til kommentar

Ang. 3G: du skal ikke se vekk fra at du kan bruke et vanlig usb modem ;)

Må ærlig innreømme at jeg ikke har greie på 3G greiene what so ever (for meg høres det bare dyrt ut)

Men man vil vel da måtte være avhengig av å ha en dock, samt og ha docken med seg og tilkoblet TFen.

Eventuelt få tak i en USB adapter når de kommer

Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra Rimi at Tollpost pleier og være der i 11-12 tiden.

Tiden frem mot en (forhåpentligvis) SMS går utrolig sent nå.

har du fått opp noe annet enn innleveringsdato i sporesystemet til tollpost?

Hmpf!

Snakket akkurat med Tollpost på telefon, hun sa at hun ikke hadde noen kontrollpunkter på den enda og den ble registrert sent i går kveld (ja det stemmer med når e-posten kom til meg) som betydde at den ikke var hentet hos kunden (Komplett.no) enda.

Så muligens det vil komme opp disse kontrollpunktene på sporingen på nettet også når den blir plukket opp, men det glemte jeg og spøre om.

Tror nesten jeg må ringe dem opp igjen litt senere og se om det går ann og få fisket den ut av bilen selv (men får sikkert ikke lov til det, da det er en hel haug med pakker på bilen)

Lenke til kommentar

Jeg får min med dock i dag. Sendt fra England. Lå 4 dager i tollen uten at det ble gjort noe. Lå 2 dager etterpå fordi pakken var sendt som rekommandert. Posten Norge slutter ikke å overraske sammen med Tollen.

Endret av IngveR
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke størrelse bakgrunsskjerm som er tilpasset TFen?

Mener på at jeg leste at 2560x1600 var den størrelsen TFen brukte i en eller annen se-min-hjemmeskjerm-tråd hos xda-developers.com.

Regner med at størrelsen må være større enn selve skjermoppløsningen i og med at man forflytter seg litt når man bytter hjemmeskjerm samt at den skal takle når man roterer brettet.

Mener også jeg leste om en applikasjon som tilpasset bilder til bakgrunnen hvis de ikke stemte helt overens.

Noen som har sett noen bekreftede størrelser på hva TFen bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...