Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woooohhhhooooo

Fra komplett: Ordrestatus: Sendt

Tra Tollpost: Innleveringsdato: 2011-05-31

*Håpe på SMS i morgen*

djjørgen: Jeg bestilte 16GB med dock ja

Glenandre: Når jeg bestilte sto det at de skulle få dem inn 2011.06.07

Da skal jeg Ikke ringe I mårra.. Jeg har pakkseddel og status ferdigpakket nå.. Ooooooooooohh, sweet baby!!!

Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer...

Vent..jeg er jo nesten 30...?! Hva er det jeg holder på med?

Pfffffffff, hvem er det jeg prøver å lure?!

Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer- Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer!!!!!! Hehe

Licker, jeg har bikket 30 og har fortsatt den følelsen som Du har, dette blir mega bra, men nå håper jeg at jeg får den i morgen, blir trist og lei hvis jeg må lese her inne i en hel dag (eller mer *grøss*) om folk som har fått TFen sin og jeg ikke har fått min (fruen sin) enda.

Lenke til kommentar

Og så var det ned på jorden igjen når jeg ser at jeg har fått e-post fra komplett.no som på at de sender varene i bestilling xxx som har pakkesporing xxx men e-posten tikket inn kl 22:40

At de hyggelige folkene på komplett jobber overtid for og få ut Transformerene liker vi, men hvis det ble levert til tollpost rundt samme tid som e-posten kom (tollpost har kun dato for innlevering og ikke om det ligger på en terminal eller om det er lastet over på bil) så får jeg den neppe før Torsdag

Usj! Fredag siden det er sånn hersens fridag på Torsdag, det var nedtur d!

*håpe på at tollpost jobber overtid på terminalen og får varene mine over fjellet i natt med utlevering til min lokale Rimi i morgen*

Lenke til kommentar

mener å huske at tollpost kjører varer over natten. ikke at jeg er 100% sikker men når jeg bestilte pc fra komplett/mpx sist så ble den levert inn seint om kvelden dagen før og jeg fikk den i 12-tiden dagen etter. så det er lov å håpe :)

Lenke til kommentar

Edit: Licker: bruker du tollpost levering? isåfall står det om varen er levert inn hos dem eller bare avsender, leveringssted og mottaker?

Nei, jeg tok postens miljø-dings..

Licker, jeg har bikket 30 og har fortsatt den følelsen som Du har, dette blir mega bra, men nå håper jeg at jeg får den i morgen, blir trist og lei hvis jeg må lese her inne i en hel dag (eller mer *grøss*) om folk som har fått TFen sin og jeg ikke har fått min (fruen sin) enda.

En hel dag eller mer, ja..staaaaaakar.. Jeg bor i Bodø, og har vel egentlig ingen reelle forhåpninger om at den er her før over helga...... Buhuuuuuuuuuu!!

stikke innom pick-up pointet og hente godsakene imorgen ettermiddag. :D

Hmpf...ikke misunnelig i DET HELE TATT!! Hehe

Om jeg skal være litt fornuftig, er den jo her før jeg skal ut og reise..

Jeg er ikke like uheldig som min bror i alle fall, som fikk beskjed av jobben at han var satt opp på bestilling av en iToy2 (det er vel greit om man Får dem?!), og så reiste han til SanFranUSA..hvor han fikk mail om at det er beklagelig at du ikke fikk dingsen din før du dro, men den er hvertfall her når du kommer hjem igjen..<ARGH>

Lenke til kommentar

mener å huske at tollpost kjører varer over natten. ikke at jeg er 100% sikker men når jeg bestilte pc fra komplett/mpx sist så ble den levert inn seint om kvelden dagen før og jeg fikk den i 12-tiden dagen etter. så det er lov å håpe :)

Jeg krysser fingrene og håper.

Kommer vel til og sprette til hver gang det kimer i telefonen i håp om at det er melding fra Tollpost om at jeg kan hente Transformeren

Jeg får vel kansje ikke gjort så mye resten av dagen på jobb, men det kan jo være greit at den får ladet seg skikkelig opp først da.

Edit: Licker: bruker du tollpost levering? isåfall står det om varen er levert inn hos dem eller bare avsender, leveringssted og mottaker?

Nei, jeg tok postens miljø-dings..

Hvis jeg ikke husker feil så kostet den faktisk mer enn hva Tollpost greiene mine.

Men jeg ville egentlig ha den levert på kontoret da de kommer midt på dagen ca. i motsetning på kvelden hvis den skulle bli levert på døra hjemme, og i verste fall hentelapp og vente til dagen etterpå.

Nå får jeg hentet den på Rimi som er ett par minutter unna, Yay!

En hel dag eller mer, ja..staaaaaakar.. Jeg bor i Bodø, og har vel egentlig ingen reelle forhåpninger om at den er her før over helga...... Buhuuuuuuuuuu!!

Joda jeg ser den at det er folk som har enda lenger fraktrute enn oss. Det blir vel sendt med fly men logistikken tar vel sin tid uansett. Men da hvet Du til de grader hvilken følelse man har når man vet at alle andre tafser på sine brett mens ditt ligger i en container på en lastebil.

Lenke til kommentar

Joda jeg ser den at det er folk som har enda lenger fraktrute enn oss. Det blir vel sendt med fly men logistikken tar vel sin tid uansett. Men da hvet Du til de grader hvilken følelse man har når man vet at alle andre tafser på sine brett mens ditt ligger i en container på en lastebil.

Fly?! Avogtil har jeg følelsen av at de bruker dampskip.. Det som er litt morsomt er at den siste etappen inn til byen her tar et døgn.. Pakken kan være sortert på Fauske (6 latterlige mil unna!!!) på formiddagen, men pakken er ikke hos meg før på ettermiddagen dagen etterpå..

Men i Transformerens navn lukter det kjøretur og intercept på sorteringsterminalen..har hørt at det har vært gjort før..

Jada, jeg vet jeg er syk.. Må vel få meg en diagnose one of these days.

Nå skal jeg gråte meg i søvn, hehe..

Lenke til kommentar

Fly?! Avogtil har jeg følelsen av at de bruker dampskip.. Det som er litt morsomt er at den siste etappen inn til byen her tar et døgn..

Posten går jo selvfølgelig med hurtigruten! :p så posten sendes først til bergen og lastes om bord. og deretter drar båten nordover og stopper ved alle tettsteder med mer en 2000 innbyggere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...