charlsen Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg får ikke loada personen min på eclipse? Kansje for det at jeg gikk ikke ut da serveren skulle ned? noen som vet noe om dette???? plz help. may the force be with me Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvis figuren din bare står i undertøy under "character selection", betyr det at serveren er nede. SWG har et elendig varslingssystem når det gjelder slikt. Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 jaja, da var det gjort... Har bestillt meg SWG:SE fra gamesstop. Selv om jeg har vært veldig negativ fra starten har jeg bestemt meg får å gi spillet en sjanse. Håper virkelig det lever opp. Har ikke sett så mye på classes og slikt men jeg ser for meg imperial trooper eller no lignende (finnes det i det hele tatt ). Blir vel i hovedsak en PvP char i starten tror jeg. Noen som har lyst til å ta meg under sin vinge en times tid når den kommer? I såfall vilken server? Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 ok nå personen funker igjen :wink: Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jaja, da var det gjort... Har bestillt meg SWG:SE fra gamesstop. Selv om jeg har vært veldig negativ fra starten har jeg bestemt meg får å gi spillet en sjanse.Håper virkelig det lever opp. Dette er urelevant for trådstarter sitt spørsmål. Det finnes allerede utallige tråder om SWG, bruk en av dem istedenfor, hvis du skal komme med slike kommentarer. Det er kanskje vanskelig å skjønne, men slike ting betyr faktisk en del. Det er snakk om å vise respekt for den som starter tråden, og som sikkert ikke er interessert i å høre at du har bestilt spillet. Spesielt ikke siden han/hun sitter og venter på et svar som kanskje kan løse et problem han/hun har. Prøv å unngå slike svar i framtiden. PS: Trådstarter har fått svar på sitt spørsmål, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg