Gå til innhold

Problemer med loading av karakter på Eclipse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, da var det gjort... Har bestillt meg SWG:SE fra gamesstop. Selv om jeg har vært veldig negativ fra starten har jeg bestemt meg får å gi spillet en sjanse.

Håper virkelig det lever opp.

Har ikke sett så mye på classes og slikt men jeg ser for meg imperial trooper eller no lignende (finnes det i det hele tatt ).

Blir vel i hovedsak en PvP char i starten tror jeg.

Noen som har lyst til å ta meg under sin vinge en times tid når den kommer? I såfall vilken server?

Lenke til kommentar
jaja, da var det gjort... Har bestillt meg SWG:SE fra gamesstop. Selv om jeg har vært veldig negativ fra starten har jeg bestemt meg får å gi spillet en sjanse.

Håper virkelig det lever opp.

Dette er urelevant for trådstarter sitt spørsmål. Det finnes allerede utallige tråder om SWG, bruk en av dem istedenfor, hvis du skal komme med slike kommentarer.

Det er kanskje vanskelig å skjønne, men slike ting betyr faktisk en del. Det er snakk om å vise respekt for den som starter tråden, og som sikkert ikke er interessert i å høre at du har bestilt spillet. Spesielt ikke siden han/hun sitter og venter på et svar som kanskje kan løse et problem han/hun har.

Prøv å unngå slike svar i framtiden.

PS: Trådstarter har fått svar på sitt spørsmål, tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...