Makky Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 En Acer maskin med defekt lyd-plugg. Kommer bare lyd på den ene siden av gangen, avhengig av hvilken side man vrir pluggen. Acer mener det er en ytre påvirkning som har forårsaket dette, men pluggen har bare vært utsatt for normal bruk. Ikke kan man trykke pluggen lengre inn enn normalt heller. Pluggen var ikke løs. I rapporten fra Acer henviser de bare til en tekniker som har rapportert at det er en ytre påvirning. Har jeg rett på noe "dokumentasjon" på at det er slik de hevder? Jeg mener selvfølgelig at maskinen bare har blitt utsatt for normal bruk. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Har jeg rett i å se noen dokumentasjon på det en eventuell tekniker mener? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Fikk dette bildet av Acer. De mener at pluggen er trykt inn, sammenlignet med de andre pluggene. Synes dette bildet viser dette meget dårlig. Pluggen er fast og fin og kan ikke beveges. Vil gjerne ha andres meninger på dette! Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ser jo at plugghullet er skyvd til høyre, og skal det ikke være en grønn ring rundt den? Vil vel si at den er løs pga ytre påvirkning som f.eks. glemt at du har på headsettet og reist deg, og nappa i ledningen med makt. Sier ikke at det er gjort med vilje, men dette kan være et uhell som garanti ikke dekker. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Det var minimalt, men tydeligvis nok til å ødelegge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå