Gå til innhold

Ny laptop til allround bruk. Maks 12k

Anbefalte innlegg

Heisann!

Legger inn en tråd for en kompis her. Vil ha litt flere meninger enn min egen.

Han skal ha ny laptop og er villig til å bruke rundt 12k hvis det virkelig er verdt det.

Denne skal være med en del rundt omkring og må derfor ha en størrelse deretter.

Pcn vil bli brukt til skole, film/serier, CS:S og surfing.

Han har sett litt på MacBook Air, men denne vil vel ikke klare å dra CS:S? Jeg er forsåvidt enig i at den kan være bra til resten og at den er veldig mobil, men klarer den ikke CS så er den uansett ikke aktuell.

Her er det jo også et spørsmål om skjermstørrelse. Jeg har ikke noe forhold til 13,3" men regner med at alt fra 13,3" - 15,6" gir en høvelig fin størrelse på maskina?

Så spørs det om 13,3" blir for lite til å spille på og kanskje det vil forringe opplevelsen av en film såpass at det ikke er verdt det uansett hvor mobil den måtte være.

Han har også sett på Multicom W150 etter oppfordring fra meg, men er fortsatt skeptisk til størrelsen på denne. Spesifikasjonene er jo meget bra, men blir denne for klumpete?

Kom gjerne med andre forslag også!

Edit: Finnes det ei god maskin som dekker hans behov for 7k så er jo dette selvfølgelig meget positivt.

Edit2: Nå har det også kommet krav til USB 3 da maskina skal settes opp med SSD og ekstern disk.

Endret av jmosbakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...