SnoelK Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 I dag fikk jeg mitt nye HK, som nevnt over. Når kontakten står i PC'en og den ikke er på er det er rødt lys på det. Hva betyr det? I tillegg vil ikke pc'en skru seg på, den sier bare "fzzt" hver gang jeg trykker . Jeg har ikke gjort annet enn å sette i de delene som skal være der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det røde lyset lyser helt til du drar stikkontakten ut :wink: Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det røde lyset skal være der,skal forøvrig også komme ett grønt lys når maskinen er på. Har du satt kontakten til av/på bryter rett vei? Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Det røde lyset skal være der,skal forøvrig også komme ett grønt lys når maskinen er på.Har du satt kontakten til av/på bryter rett vei? Jada. Alt er riktig. Jeg prøvde litt med s-ata men gikk bort fra det. Etter jeg hadde skifta tilbake og skulle sette inn strømledninga, virket det ikke. Jeg skifta igjen tilbake til s-ata, men like dødt. Det virker som om det er kluss med strømmen. Takk for rask respons. Lenke til kommentar
formann Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Høres ut som kortslutning. Sjekk at det ikke er formange eller en feilplassert spacer mellom HK og kabinett som lager krøll. Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Høres ut som kortslutning. Sjekk at det ikke er formange eller en feilplassert spacer mellom HK og kabinett som lager krøll. Og det vil si?.... Spacer? Edit: Nå vet jeg hva en spacer er... :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Sjekk med en annen PSU, bare for å eliminere det. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Har du satt kontakten til av/på bryter rett vei? Ett fett hvilken vei den står da skal bare kortslutte anyway... Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Takker for all respons, og nå er det i orden. hadde bare bomma litt med strømkontaktrn til floppyen :oops: Men er der vanlig at man må installere win xp på nytt etter hk-skifte? Jeg har ikke avinstallert noen gamle drivere.... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Men er der vanlig at man må installere win xp på nytt etter hk-skifte? Jeg har ikke avinstallert noen gamle drivere.... Ja - hvis samme hdd satt som master på et annet system ( hk ) og settes som master igjen, er det normalt å formatere. . Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Men er der vanlig at man må installere win xp på nytt etter hk-skifte? Jeg har ikke avinstallert noen gamle drivere.... Ja - hvis samme hdd satt som master på et annet system ( hk ) og settes som master igjen, er det normalt å formatere. . Takker for svar alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå