Nedward Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) @Dj_eLmO 5-sifrene numre fungerer ikke fra utlandet. Det gjør ikke så mye. De kuttet kontakten da jeg krevde en samtale. Men jeg skal huske det til neste gang jeg får en slik mail. Det ligger jo telefonlister med vanlige nummer ute også. Virker forresten 8xx-nummer o.l. fra utlandet?. Jeg fant nemlig et nummer som hos Telenor har 200,- kr i oppstartpris. Det må da være omtrent tilsvarende dyrt å ringe det nummeret fra Nigeria eller hvor det nå er de ringer i fra. Det hadde jo vært genialt om dem ringte og ble trekt en hundrelapp eller to. Endret 25. mai 2011 av Dj_eLmO 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 haha kan du poste det nummeret? Jeg skal skrive en mail neste gang jeg får spam. Skal si jeg intressert, og du kan ringe dette nummeret for å avtale videre. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) 820 44 090 <- Der gir du 200,- kr til LHL om du holder linja i tre sekunder. Men som sagt, jeg vet ikke om det virker fra utlandet, jeg vet heller ikke om du må taste noe før du blir trukket. Endret 26. mai 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bumper denne litt pga stod repotasje i ViMenn nylig. Fikk dog ikke lest den selv da. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Kunne det vært en idè å få dem til å ringe til TV-aksjonen og donere penger? EDIT: Var visst på første side, og så ikke at idèen allerede er skrevet Endret 23. oktober 2011 av kjermy Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ler hver gang jeg ser de bildene av den "olabilen". Helt rått Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette ble jo postet på forumet for en stund tilbake. Tror karen som gjorde det er medlem på forumet her, ellers tok han creds for en annen manns arbeid. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er mange lignende historier her:) http://www.419eater.com/ Holdt på å le meg ihjel av noen av de Helt utrolig hva de kan få svindlerne til å gjøre Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Takker, da har jeg litt underholdning i vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Klasse! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hehe! Har lest denne før, men den kom jo i ViMenn for ikke lenge siden og da fant jeg faktisk ut at det var søskenbarnet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå