007CD Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Pliktet EU tøv, nonsense! Er bare å si nei det og vise fingeren, men politikerne er pysete og redde, de må lære seg å vise litt fingeren når EU kommer og forlanger. Alle andre gjør det og drite i imagen, vi er ikke tjent med å prøve å være best i klassen, spesielt ikke når læreren er en terrorist med direktiver. Og liker de det ikke? Så kan de reise dit pepperen gror, eller vi kan gravlegge dem under Statens Saltvesen sine salthauger og kvitte oss med to og flere problemer i en smekk. Lenke til kommentar
tonyostby Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Dette er blitt til for å kontrollere massene, altså oss alle hehe... Nå har hjernevasken pågått ganske lenge via f,eks forskjellige medier og nå skal alt vi gjør kontrolleres. Tilslutt kan vi ikke gjøre noe som helst uten at hele vårt liv blir lagret på en harddisk. Politikerne bruker forskjellig unnskyldninger for å kunne få makt over oss via kontroll hehe.... Jaja .... Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 * automatisk avlytting av telefonsamtaler - (og automatisk sniffing på enkelte "keywords" som bombe, sprengstoff, cocktail mm) Om du og jeg var nybegynner-terrorister, og jeg ville at du skulle hente noe sprengstoff på en havn i morgen, hva tror du jeg hadde skrevet i tekstmeldigene? "Hei, ikke glem å hente sprengstoffet på havnen i morgen. Klokken 20! Den hemmelige koden du må si er: skilpadde" eller "Hei. Skal du på polet i morgen? Lyst til å kjøpe en vinflaske til rundt 200 kr for meg? Jeg tråkket nemlig over på trening i går, så nå er jeg like rask som en død skilpadde." Det siste alternativet krever jo at jeg på forhånd hadde fortalt deg at "polet" betyr havnen, tallet deles på 10 for å få et klokkeslett, og ordet etter "død" er den hemmelige koden. De som ikke klarer å bli enige om et par primitive ordbytte-regler er nok ingen terrortrussel.. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 Ja der har vi det svart på hvit igjenn, det eksisterer ikke et demokrati i norge for når rundt 80% sier nei til DLD så trumfer de det gjennom stalin style. 1 steg nermere et totalitært samfund, lurer på hva neste steg er. På tide at folk gjør opprør snart, det er vel derfor vi har dld nå så vi enkelt kan kneble de som prøver og motstå den sinnsykte makteliten som gir faen i deg og meg. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 Ja der har vi det svart på hvit igjenn, det eksisterer ikke et demokrati i norge for når rundt 80% sier nei til DLD så trumfer de det gjennom stalin style. Hvilken undersøkelse er det du refererer til? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Flere polls på nettet og det er jo bare og se hva folk sier når de får kommentere artikler om dld, tydlig at det burde være noe rundt 80% Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Nettpolls og forumposter gir null grunnlag for statistikk. Den opinionsundersøkelsen som ble gjort, hvor man kan få et statistisk grunnlag, viste faktisk et flertall for DLD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg