Chad Thundercock Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Får ikke dette til å funke. Forsøkte i dag å koble en VGA kabel som gikk over til kompositt til LCD-tven (fra bærbar) uten at det ble noe bilde av det. Den eneste gangen "no signal" forsvant og et fargedødt og uskalert bilde kom fram, var når jeg var utlogget fra maskin- brukeren. Bildet vekslet da mellom å forsvinne helt og kommer tilbake igjen hvert andre sekund. Jeg har lest litt rundt, og det virker som om man må ha en slik for at det skal fungere. Noen synspunkter? Hdmi er forresten ikke aktuelt da jeg ikke har støtte for dette på maskinen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Fargespektrene fra vga til compositt er helt forskjelligt. VGA sender ut et RGB signal, mens composit forventer et YUV signal. Men hvilke andre tilkoblingsmuligheter har du i TV? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Scart, komponent, S-video og D-sub. Har bare VGA utang på maskinen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Om du har D-sub så kan du vel bare ta fra VGA til VGA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå