Grinchen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) De kristne har nettopp sendt to av sine agenter til leiligheten min de skulle sikkert spionere på meg for å finne en mulighet til å drepe meg. Jeg ba dem om å forsvinne fra mitt åsyn.. Det gjorde de men de kommer sikkert tilbake. Hvordan skal få dem til å slutte å dukke opp her? Endret 5. april 2011 av Grinchen 4 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvis de kom for å drepe deg, så tror jeg ikke de bare hadde gått sin vei. selv om du sikkert brukte din dypeste stemme når du sa at de skulle forsvinne. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sikker på at det ikke var jehovas vitner? Er vel helst de som pleier å gå fra før til dør og drepe folk. 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Hvis de kom for å drepe deg, så tror jeg ikke de bare hadde gått sin vei. selv om du sikkert brukte din dypeste stemme når du sa at de skulle forsvinne. Nei et stort smil og en veldig stor kniv... 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Sikker på at det ikke var jehovas vitner? Er vel helst de som pleier å gå fra før til dør og drepe folk. Kan hende det var jehovas vitner, men de er jo en stor del av den kristne sammensvergelsen! 1 Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du må passe på! Kan være de som har avlyttet telefonen og leiligheten din! Har du notert deg det? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Du må passe på! Kan være de som har avlyttet telefonen og leiligheten din! Har du notert deg det? Alt er mulig... 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Da har du bare en ting å gjøre; ringe "Gamle-Erik" og be han sende et par livvakter, han gjør sikkert dette billig da det er kristne som er mot deg! 1 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 De kristne har nettopp sendt to av sine agenter til leiligheten min de skulle sikkert spionere på meg for å finne en mulighet til å drepe meg. Jeg ba dem om å forsvinne fra mitt åsyn.. Det gjorde de men de kommer sikkert tilbake. Hvordan skal få dem til å slutte å dukke opp her? La deg bli drept. Så kan leligheten din og etelfonlinjen din leve sitt eget liv uten å bli avlyttet. Den beste løsningen er å droppe bruk av narkotiske stoffer ... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 De kristne har nettopp sendt to av sine agenter til leiligheten min de skulle sikkert spionere på meg for å finne en mulighet til å drepe meg. Jeg ba dem om å forsvinne fra mitt åsyn.. Det gjorde de men de kommer sikkert tilbake. Hvordan skal få dem til å slutte å dukke opp her? La deg bli drept. Så kan leligheten din og etelfonlinjen din leve sitt eget liv uten å bli avlyttet. Den beste løsningen er å droppe bruk av narkotiske stoffer ... Bruker ikke narkotika! 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Som jeg skrev i en lignende tråd TS lagde for en stund siden; Dette er et troll, TS har X antall tilsvarende tråder på forumet. Ikke bruk mer tid på dette tullet... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Som jeg skrev i en lignende tråd TS lagde for en stund siden; Dette er et troll, TS har X antall tilsvarende tråder på forumet. Ikke bruk mer tid på dette tullet... Å jeg tror jeg har sagt til deg at personangrep mot meg skal skrives i min tråd: hva slags inntrykk har dere av meg... Kansje denne gangen trenger det inn i det tommetykke tomme hodet ditt... 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kanskje det denne gangen* Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) You are a mean one, mr Grinch! Endret 7. april 2011 av Leif.ross Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Denne tråden stenges som tøys og tull. Dersom trådstarter er uenig i denne bedømmelsen kan han eller hun ta kontakt via PM, og forklare hvorfor på en saklig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg