Bonna86 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Man bør kanskje lære seg at selv om en jente gjør en ting, så betyr det ikke at alle andre gjør det. Jeg tok utgangspunkt i min egen kjæreste, så med andre blir det feil å si at jeg da skriver/sier en ting og tenker noe annet, for det gjør jeg nemlig ikke. Derimot er ikke verden svart og hvit, og dermed kan være ting i denne verden som gjør at man allikevel aksepterer en eller flere mindre bra sider. Det betyr ikke at man liker dem, men man innser at personen har så mange fantastiske egenskaper utover de negative at de virker ubetydelige i forhold. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Selvfølgelig, verden er grå, da er man enig. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ja? Og det gjelder neimen ikke bare for jenter/kvinner, men også menn, mennesker generelt vil jeg si. Lenke til kommentar
Dopamine Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Dukket visst opp noen innlegg mens jeg så på noe annet. ingen har sagt dere er helt like. Gutt tenker slik: 3>2 (tre er større enn to, dermed er 3 bedre enn 2, når det kommer til visse konkuranser) Jente1 tenker slik: 3>2 (tre er større enn to, men siden hun ikke føler at 3 ikke er noe særlig liker hun best 2) Jente2 tenker slik: 2<3 (hvor hun elsker to'n eller synes at 2 er en "asshat") Det er et alt for enkelt bilde. Mennesker er mer komplekse enn som så (dvs våre handlinger er et resultat av flere faktorer som fortid, erfaringer, tro, ønsker, selvbilde, humør osv). Vi er heller ikke så rasjonelle som vi liker å tro. Her er eksempel på hva jeg mener. We are bad at making decisions. According to science, our decisions are based on oversimplification, laziness and prejudice. And that’s assuming that we haven’t already been hijacked by our surroundings or led astray by our subconscious! Endret 10. april 2011 av Dopamine Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det er ingen som sier at det gjelder alle kvinner. Bare en trend som går gjennom flertallet. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg vil si at det da ikke bare gjelder kvinner, men også menn i stor grad. Jeg velger derimot ikke å dømme kjæresten min for de dumme tingene andre menn har gjort før ham. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Men nå spurte ikke trådstarter om en spesifik dame, men hva damer er ute etter, og da er det naturlig å ta utgangspunkt i flertallet. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Men problemet er at ingen damer er like, og derfor blir det også svært individuelt. Og da nytter det ikke å si "men hva damer tenker er noe annet enn hva dem skriver", fordi en del av oss skriver faktisk også hva vi tenker. Og det er også på den måten ts lærer at ingen damer er like, men har ganske forskjellige synspunkter på hva som er positivt og negativt. Man kan sikkert trekke en generell linje, men jeg vil ha meg frabedt at mine svar blir trukket i tvil. Og jeg regner også med at formålet til ts var å høre de ulike svarene, og ikke nødvendigvis få én fasit, som heller ikke finnes. Endret 10. april 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det er ingen som sier at det gjelder alle kvinner. Bare en trend som går gjennom flertallet. Vanskelig konsept å forstå dette? 8 Lenke til kommentar
Dopamine Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 ^ Jeg aner ikke hvilke valg dere snakker om en gang. Intet menneske er helt logisk, også gutta blir styrt av følelsene sine, selv om noen av de ikke liker å innse det. Men det virker som om det er flest i 16-19 års alderen som har dette sterke skille mellom følelser - logikk (?). Mennesker har ikke dette sterke skille. Emosjoner, logikk pluss det jeg nevnte tidligere er alle faktorer som styrer individet. Vi hadde rett og slett ikke fungert uten. Dersom vi bort ifra at vi ikke hadde utviklet oss slik vi har gjort, så ville fravær av emosjoner oppløst motivasjon, tilfredsstillelse ved å se at noe gir logisk mening, glede, sorg osv. Ser vi etter hos mannfolk i media ser vi tydelig at de har følelser. Politikere hisser seg opp, enkelte ledere nekter å gi fra seg "tronen", sjalusidrap, og selvsagt mer positive ting som å kjempe for noe positivt, bry seg om andre, osv. Før i tiden var det mye intriger for å bli kvitt motstandere, mye svik og bedrag. Ledere med en sterk følelse av viktighet, stolthet, rettferdighetssans, empati. Følelsene våre definerer oss. De er en del av det som skiller individene. Noen blir lettere sjalu, noen er bedre humørspredere, noen mer aggressive osv osv. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 For ordens skyld. Det en jente sier er bra er noe helt annet enn det en jente egentlig synes er bra. Jaha? Det vet du fordi du kan lese tankene våres da eller? Nei, men bare fordi du er jente betyr ikke at du fortår hva du blir tiltrukket av. Gutter er ikke annerledes, de fleste kan peke på en jente de liker, men de vet ikke hvorfor. Jeg tror noen jenter har en langt bedre forståelse for hva jeg blir tiltrukket av, enn jeg selv har. Noen ganger vet jeg at jeg burde bli tiltrukket til en jente, men jeg liker en annen. Jenter er ikke annerledes enn menn. Dere kan ikke kontrolere følelsene deres. Hva dere skriver i tråden er hva dere ønsker fra en gutt. Ikke hva dere faktisk blir tiltrukket til. 2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Nei, men bare fordi du er jente betyr ikke at du fortår hva du blir tiltrukket av. Gutter er ikke annerledes, de fleste kan peke på en jente de liker, men de vet ikke hvorfor. Jeg tror noen jenter har en langt bedre forståelse for hva jeg blir tiltrukket av, enn jeg selv har. Noen ganger vet jeg at jeg burde bli tiltrukket til en jente, men jeg liker en annen. Jenter er ikke annerledes enn menn. Dere kan ikke kontrolere følelsene deres. Hva dere skriver i tråden er hva dere ønsker fra en gutt. Ikke hva dere faktisk blir tiltrukket til. Det jeg skrev er basert på erfaring av hva jeg faktisk blir tiltrukket av, ikke hva jeg skulle ønsket jeg ble tiltrukket av. MEN, som jeg skrev, verden er ikke svart-hvitt, derfor kan det hende jeg faller for en person med noen av de negative egenskapene, men personen må ha et flertall av de positive egenskapene. Jeg har til dags dato enda ikke falt for en som har en overvekt av de negative sidene. Endret 11. april 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det jeg skrev er basert på erfaring av hva jeg faktisk blir tiltrukket av, ikke hva jeg skulle ønsket jeg ble tiltrukket av. MEN, som jeg skrev, verden er ikke svart-hvitt, derfor kan det hende jeg faller for en person med noen av de negative egenskapene, men personen må ha et flertall av de positive egenskapene. Jeg har til dags dato enda ikke falt for en som har en overvekt av de negative sidene. Først, jeg er sikker på at de negative egenskapene dine er korrekte. Jeg tror ikke du liker opplagte playere. De fleste jenter liker ikke playere, men mange lar følelsene sine overkjøre sin logiske tankegang. Kudos for at du ikke gjør det! Jeg tror det er egenskaper som du synes er viktig, men som du ikke vet om. Jeg er ganske sikker på at det er mange gutter som har de fleste egenskapene du nevnte, men du liker dem ikke. F.eks. liker de fleste jenter gutter som gir dem en utfordring. De liker uforsigbare gutter. De liker gutter som tøyser med dem og noen ganger får dem til å føle seg usikker på seg selv. Det jeg har lært av erfarng er at jenter ikke forstår hva som tiltrekker dem. Listen din er ganske lik hva jeg har sett fra andre jenter. Men allikavel så ender de opp med drittsekker og får hjertet sitt knust. Listen deres er hva de ønsker å bli tiltrukket av, ikke hva de faktisk blir tiltrukket av. Hvilke av punktene dine ønsker du ikke å bli tiltrukket av? 3 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Først, jeg er sikker på at de negative egenskapene dine er korrekte. Jeg tror ikke du liker opplagte playere. De fleste jenter liker ikke playere, men mange lar følelsene sine overkjøre sin logiske tankegang. Kudos for at du ikke gjør det! Jeg tror det er egenskaper som du synes er viktig, men som du ikke vet om. Jeg er ganske sikker på at det er mange gutter som har de fleste egenskapene du nevnte, men du liker dem ikke. F.eks. liker de fleste jenter gutter som gir dem en utfordring. De liker uforsigbare gutter. De liker gutter som tøyser med dem og noen ganger får dem til å føle seg usikker på seg selv. Det jeg har lært av erfarng er at jenter ikke forstår hva som tiltrekker dem. Listen din er ganske lik hva jeg har sett fra andre jenter. Men allikavel så ender de opp med drittsekker og får hjertet sitt knust. Listen deres er hva de ønsker å bli tiltrukket av, ikke hva de faktisk blir tiltrukket av. Hvilke av punktene dine ønsker du ikke å bli tiltrukket av? Men du tar her høyde for at vi mennesker kun er bygget opp av én egenskap, når vi faktisk er komplekse og sammensatt. Jeg repeterer meg selv til det uendelige: verden er ikke svart-hvitt, derfor kan det hende jeg faller for en person med noen av de negative egenskapene, men personen må ha et flertall av de positive egenskapene. Jeg har til dags dato enda ikke falt for en som har en overvekt av de negative sidene. Ergo: Jeg har falt for gutter som kanskje av andre vil karakteriseres som mindre attraktive på grunn av egenskaper de har, men jeg kunne aldri ha blitt sammen med en som har en overvekt av de negative. Det betyr derimot ikke at de jeg har likt eller at kjærestene min ikke har negative sider, men det handler om sammensetningen av et menneske. Derfor er det vanskelig å si "hva kunne du aldri ha falt for", fordi et menneske er så veldig mye. Men jeg kunne ikke vært sammen med en som f.eks var voldelig eller notorisk utro, og jeg ville slått opp på dagen. Og det er jo fordi disse to egenskapene i seg selv er så negative at de ikke klarer å veie opp for de eventuelle positive sidene. I tillegg handler det om graden av noe. Jeg kan på hånden på hjertet si at kjæresten min har alle de positive egenskapene jeg har listet opp, og jeg er veldig glad for det. I tillegg har han også det andre kanskje ville sett på som negative egenskaper, men som jeg velger å leve med fordi jeg er glad i mannen, og fordi han har så mange positive egenskaper at de negative blir ubetydelige. Og det hadde kanskje ikke gjort noe om kjæresten min var en typisk playboy utad hvis han faktisk var i tillegg alle de positive egenskapene. Det nytter ikke å si enten eller, for mennesker er sjelden slik, og ingen er perfekte. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Men du tar her høyde for at vi mennesker kun er bygget opp av én egenskap, når vi faktisk er komplekse og sammensatt. Jeg repeterer meg selv til det uendelige: Jeg skrev ikke alle, men de fleste. Men etter svarene du gir så tror jeg de fleste inkluderer deg. Ergo: Jeg har falt for gutter som kanskje av andre vil karakteriseres som mindre attraktive på grunn av egenskaper de har, men jeg kunne aldri ha blitt sammen med en som har en overvekt av de negative. Det betyr derimot ikke at de jeg har likt eller at kjærestene min ikke har negative sider, men det handler om sammensetningen av et menneske. Derfor er det vanskelig å si "hva kunne du aldri ha falt for", fordi et menneske er så veldig mye. Men jeg kunne ikke vært sammen med en som f.eks var voldelig eller notorisk utro, og jeg ville slått opp på dagen. Og det er jo fordi disse to egenskapene i seg selv er så negative at de ikke klarer å veie opp for de eventuelle positive sidene. I tillegg handler det om graden av noe. Les hva jeg skrev "Først, jeg er sikker på at de negative egenskapene dine er korrekte" så hvorfor repeterer du dette. Hva er poenget ditt? Jeg kan på hånden på hjertet si at kjæresten min har alle de positive egenskapene jeg har listet opp, og jeg er veldig glad for det. I tillegg har han også det andre kanskje ville sett på som negative egenskaper, men som jeg velger å leve med fordi jeg er glad i mannen, og fordi han har så mange positive egenskaper at de negative blir ubetydelige. Om det er sant eller ikke gir jeg blaffen i. Det er fullstendig irrelevant iforholdtil tema hvilke egenskaler kjæresten din har. Hadde du giddet å lese hva jeg skrev ville du sett at jeg sa du brydde deg om andre ting som du ikke nevnte. Dette forble ubesvart. Endret 12. april 2011 av Camlon Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg skrev ikke alle, men de fleste. Men etter svarene du gir så tror jeg de fleste inkluderer deg. Nei, ikke nevneverdig for å være helt ærlig. Men siden verken du eller jeg kan skrive på vegne av andre kan man kun ta utgangspunkt i meg, siden du tross alt henvendte deg til meg. Hadde du ment generelt så får du kanskje være mer konsekvent og gjøre nettopp dette. Jeg har nemlig ikke hevdet at jeg snakker for andre enn meg selv, men jeg er faktisk kvinne, og jeg representerer en del av kvinner, for jeg er nok ikke den eneste kvinnen som til et visst punkt tenker på denne måten. Les hva jeg skrev "Først, jeg er sikker på at de negative egenskapene dine er korrekte" så hvorfor repeterer du dette. Hva er poenget ditt? Poenget mitt? At det ikke nødvendigvis handler om de negative egenskapene i seg selv, men blandingen av ulike egenskaper. Det er poenget mitt, nemlig at selv om jeg, eller hvem som helst kvinne, faller for alle de positive sidene så vil det nok alltid være en negativ side. Om det er sant eller ikke gir jeg blaffen i. Det er fullstendig irrelevant iforholdtil tema hvilke egenskaler kjæresten din har. Hadde du giddet å lese hva jeg skrev ville du sett at jeg sa du brydde deg om andre ting som du ikke nevnte. Dette forble ubesvart. Vet du, det er helt greit for meg at du gir blaffen i det, jeg er ikke nevneverdig interessert i å overbevise deg, det er heller ikke mitt poeng. Og jeg ser ikke heller hvordan det er ubesvart, fordi det ikke finnes noen fasit. Og selvsagt er det egenskaper jeg ikke har listet opp der, fordi det er ikke alltid man husker alt i farten, men hvilken rolle spiller vel det? Det som spiller en rolle er det som er viktig for en selv. Klart jeg synes det er flott at min kjæreste er generøs, men det er ikke avgjørende for å være i et forhold med ham. Generøs er en egenskap jeg ikke listet opp, og den vil være med hvis jeg skal liste den opp, men det er ikke det som er utfallet. Du må se på sammensetning av egenskaper. Så nei, det er ikke ubesvart dette spørsmålet, fordi det finnes så mange kombinasjoner. Og selvsagt finnes det menn jeg ikke liker som innehar alle disse positive egenskapene, men da er det som regel fordi de har en mengde egenskaper jeg ser på som negative som trekker så mye ned at det ikke hjelper å være alle de positive i tillegg. Og uansett, selv om din erfaring tilsier at jenter liker å føle seg usikre på seg selv, så betyr ikke det at det er sannheten bare fordi det er slik du opplever det. Og hva vet vel egentlig du hva jenta egentlig tenker så lenge du ikke kan lese hennes tanker? Jeg synes det er spennende at du uttaler deg på vegne av andre. Du kan basere dine tanker på observasjoner, men de er nødvendigvis ikke sannheten. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Poenget mitt? At det ikke nødvendigvis handler om de negative egenskapene i seg selv, men blandingen av ulike egenskaper. Det er poenget mitt, nemlig at selv om jeg, eller hvem som helst kvinne, faller for alle de positive sidene så vil det nok alltid være en negativ side. Jeg ser ikke hvorfor dette er relevant til det vi debaterer. Jeg har aldri hevdet at mennesker er perfekte. Vet du, det er helt greit for meg at du gir blaffen i det, jeg er ikke nevneverdig interessert i å overbevise deg, det er heller ikke mitt poeng. Og jeg ser ikke heller hvordan det er ubesvart, fordi det ikke finnes noen fasit. Og selvsagt er det egenskaper jeg ikke har listet opp der, fordi det er ikke alltid man husker alt i farten, men hvilken rolle spiller vel det? Det som spiller en rolle er det som er viktig for en selv. Klart jeg synes det er flott at min kjæreste er generøs, men det er ikke avgjørende for å være i et forhold med ham. Generøs er en egenskap jeg ikke listet opp, og den vil være med hvis jeg skal liste den opp, men det er ikke det som er utfallet. Du må se på sammensetning av egenskaper. Så nei, det er ikke ubesvart dette spørsmålet, fordi det finnes så mange kombinasjoner. Og selvsagt finnes det menn jeg ikke liker som innehar alle disse positive egenskapene, men da er det som regel fordi de har en mengde egenskaper jeg ser på som negative som trekker så mye ned at det ikke hjelper å være alle de positive i tillegg. Og uansett, selv om din erfaring tilsier at jenter liker å føle seg usikre på seg selv, så betyr ikke det at det er sannheten bare fordi det er slik du opplever det. Og hva vet vel egentlig du hva jenta egentlig tenker så lenge du ikke kan lese hennes tanker? Jeg synes det er spennende at du uttaler deg på vegne av andre. Du kan basere dine tanker på observasjoner, men de er nødvendigvis ikke sannheten. Nei, det er egenskaper du ikke vet om, som er viktig for deg og som du ikke har nevnt. Jeg snakker ikke om egenskaper du bare har glemt å nevne. Ditt svar ligner på dette, jeg er jente og dermed vil jeg vite nøyaktig hva som tiltrekker meg og andre jenter. Det gjør du ikke! Du tenker ikke når du blir tiltrukket til en person. Tiltrekking er en seksuell respons som du ikke kan kontrolere. Jenter tenker generelt lite over hva som faktisk tiltrekker dem, akkuratt som gutter. Dermed er det ofte gutter som vet mer om hva som tiltrekker jenter og motsatt. Og dropp stråmennene, jeg har aldri sagt at jenter liker å føle seg usikre på seg selv. Les det jeg skriver, ikke bare anta at jeg skriver det du tror en person som meg vil skrive. Ok? Endret 12. april 2011 av Camlon Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Jeg ser ikke hvorfor dette er relevant til det vi debaterer. Jeg har aldri hevdet at mennesker er perfekte. Nei, men du snakker om en og en egenskap, som om man ikke kan ha flere samtidig. Nei, det er egenskaper du ikke vet om, som er viktig for deg og som du ikke har nevnt. Jeg snakker ikke om egenskaper du bare har glemt å nevne. Ditt svar ligner på dette, jeg er jente og dermed vil jeg vite nøyaktig hva som tiltrekker meg og andre jenter. Det gjør du ikke! Du tenker ikke når du blir tiltrukket til en person. Tiltrekking er en seksuell respons som du ikke kan kontrolere. Jenter tenker generelt lite over hva som faktisk tiltrekker dem, akkuratt som gutter. Dermed er det ofte gutter som vet mer om hva som tiltrekker jenter og motsatt. Og dropp stråmennene, jeg har aldri sagt at jenter liker å føle seg usikre på seg selv. Les det jeg skriver, ikke bare anta at jeg skriver det du tror en person som meg vil skrive. Ok? Slutt å gripe etter stråmenn selv du, fordi du har ingen anelse hva som tiltrekker meg, kun jeg kan vite det. Det er mitt poeng. Og det er merkelig det, hvis det kun er en seksuell følelse, for da burde jeg ha blitt tiltrukket av noen i mitt nåværende forhold, hvilket jeg ikke har blitt, foruten kjæresten. Og du er jammen meg en fin en som skriver at jeg ikke skal anta noe som helst om deg, når du er den som antar mest av oss alle, på vegne av både alle jenter og meg selv. Og btw, det var du som selv skrev: De liker gutter som tøyser med dem og noen ganger får dem til å føle seg usikker på seg selv. - og det var det jeg faktisk siktet til. Noen liker det sikkert, det betyr ikke at jenter genrelt liker det. Eller kanskje de jentene du har møtt, men det kan du vel strengt tatt ikke vite siden du ikke kan lese deres tanker. Du kan gjøre antagelser selvsagt, men ikke noe mer enn det. Endret 12. april 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Nei, men du snakker om en og en egenskap, som om man ikke kan ha flere samtidig. Hva er du snakker om? Jeg har aldri hevdet at alle jenter er like og at alt fungerer på alle. Uansett, hvordan er ditt prat om at menn ikke trenger å være perfekte relevant til dette. Prøv å hold deg til tema. Slutt å gripe etter stråmenn selv du, fordi du har ingen anelse hva som tiltrekker meg, kun jeg kan vite det. Det er mitt poeng. Og det er merkelig det, hvis det kun er en seksuell følelse, for da burde jeg ha blitt tiltrukket av noen i mitt nåværende forhold, hvilket jeg ikke har blitt, foruten kjæresten. Hvordan vet du at du må bli tiltrukket av noen andre i ditt seksuelle forhold? Bare fordi det er en seksuell følelse, betyr ikke at noen menn har gjort det som trengs for å gi deg en seksuell følelse. Det hender ofte at jenter blir tiltrukket til folk utenfor partneren deres. Dette har til og med skjedd med meg. Som sagt tidligere, du vet ikke hva som tiltrekker deg bare fordi du kan lese dine egne tanker. Seksuelle impulser er ikke tanker, og selv om det er årsaker til hva som skjer er de langt mer kompliserte. Dermed vet ofte menn mer om hva som tiltrekker jenter enn jenter vet selv. Mange ganger blir jenter sammen med en snill gutt, men de klarer ikke å forstå hvorfor de ikke kan elske han selv om han er perfekt på alle mulige måter. Det skjer fordi de ikke forstår sine egne følelser. Og du er jammen meg en fin en som skriver at jeg ikke skal anta noe som helst om deg, når du er den som antar mest av oss alle, på vegne av både alle jenter og meg selv. Og btw, det var du som selv skrev: De liker gutter som tøyser med dem og noen ganger får dem til å føle seg usikker på seg selv. - og det var det jeg faktisk siktet til. Jeg skrev aldri at jenter liker å føle seg usikker på seg selv. Jeg skrev at jenter liker at kæresten får dem noen ganger til å føle seg usikker på seg selv. Får du dem til å være konstant usikker er ikke det positivt. Les hva jeg skriver. OK? Og jeg foretrekker at du ikke antar jeg har meninger som du tror mennesker som meg har. Jeg vet hva slags meninger jeg har, du vet ikke hva som tiltrekker deg. Endret 12. april 2011 av Camlon Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hvordan vet du at du må bli tiltrukket av noen andre i ditt seksuelle forhold? Bare fordi det er en seksuell følelse, betyr ikke at noen menn har gjort det som trengs for å gi deg en seksuell følelse. Det hender ofte at jenter blir tiltrukket til folk utenfor partneren deres. Dette har til og med skjedd med meg. Øh, det er det jeg mener, jeg overhodet ikke har blitt det, verken seksuelt eller på noen annen måte. Men du skrev selv at det ikke er noe man kontrollere, men for meg kunne det ikke falt meg inn en gang, og ergo er det til en viss grad noe jeg kontrollerer. Som sagt tidligere, du vet ikke hva som tiltrekker deg bare fordi du kan lese dine egne tanker. Seksuell impulser er ikke tanker, og selv om det er årsaker til hva som skjer er de langt mer kompliserte. Dermed vet ofte menn mer om hva som tiltrekker jenter enn jenter vet selv. Mange ganger blir jenter sammen med en snill gutt, men de klarer ikke å forstå hvorfor de ikke kan elske han selv om han er perfekt på alle mulige måter. Det skjer fordi de ikke forstår sine egne følelser. Igjen, du antar. Hvordan kan du vite at de ikke forstår sine egne følelser? Og jo, jeg vet meget godt hva som tiltrekker meg, og etter et snart treåring forhold har jeg fått ganske god greie på hva ligger bak hva som tiltrekker meg og mine seksuelle impulser. Jeg skrev aldri at jenter liker å føle seg usikker på seg selv. Jeg skrev at jenter liker at de får dem noen ganger til å føle seg usikker på seg selv. Får du dem til åvære konstant usikker er ikke det positivt. Les hva jeg skriver. OK? Og jeg foretrekker at du ikke antar jeg har meninger som du tror mennesker som meg har. Jeg vet hva slags meninger du har, du vet ikke hva som tiltrekker deg. Da er det strengt tatt ingen vits i å diskutere, siden du har fasiten. Herlig. Endret 12. april 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå