Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har lyst å vite hva som er minus og pluss på personligheten på gutter. Vet dette er en smak sak, men hadde vært artig å vite! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Det er litt vanskelig å svare på, rett og slett fordi det handler mye om sammensetning. F.eks så gjør det kanskje ingenting at partneren er litt lat i det lange løp hvis han ellers har mange positive egenskaper. Positivt: * Rolig * Sjenert * Gjerne litt stille * Intelligent - har noe mellom ørene * Samfunnsengasjert * "Myk" * Empatisk * Snill * Trygg og god * Omsorgsfull * Kosete * Romantisk * Sterke meninger * Eventyrlysten, men med måte. Negativt: * Utagerende * Typisk playboy og player * Flørtete * Festetype * Liker å drikke mye og hardt * Lat (da mener jeg som i at han ikke lar oppvasken bli meterhøy, men jeg er ikke fantastisk heller, så noe rot er lov) * Dårlig økonomisk sans * Voldelig og slem * "Bråkete" * Uempatisk * Stort ego - en som aldri tenker på andre enn seg selv. Meg, meg, meg - ikke positivt i mine øyne. Endret 6. april 2011 av yvonne2 2 Lenke til kommentar
ilari Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Sånn generelt; Positivt: Godt humør, glad Omtenksom, kjærlig Morsom, lattermild Intelligent Har et stabilt humør Selvstendig Tolerant Uselvisk Utadvent Pålitelig Litt gentleman Fornuftig Selvironisk Forståelsesfull Respektfull Realistisk Negativt: Lett stresset Temperamentsfull Materialistisk Kjepphøy Egoistisk Lat Utålmodig Player Voldsom, høyrøstet Usikker Baksnakker mye Veldig selvopptatt 2 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ta dette med en klype salt. Alle har forskjellig preferanser. Disse to ovenfor meg oppgir egenskaper de ville hatt hos en gutt, og dette er valgt utifra logisk tankegang. 4 Lenke til kommentar
Dopamine Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg har ingen lang liste, men jeg blir tiltrukket av de som har en kombinasjon av god innsikt i andres tanker og følelser, intelligens og en rolig personlighet. Om de er selvsikre eller sjenerte betyr ikke noe. Største minuset er gutter som antar at jeg er slik og slik fordi jeg er jente, som er veldig opptatt av hvordan gutta og jentene skal oppføre seg- de nærmer jeg meg ikke. Det er vel det som er positivt med alle de dømmende gutta på forumet; Det er blitt lettere å kjenne dem igjen i RL. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Største minuset er gutter som antar at jeg er slik og slik fordi jeg er jente, som er veldig opptatt av hvordan gutta og jentene skal oppføre seg- de nærmer jeg meg ikke. Det er vel det som er positivt med alle de dømmende gutta på forumet; Det er blitt lettere å kjenne dem igjen i RL. Skjønte ikke helt det her, mener du som i generalisering? Lenke til kommentar
Dopamine Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen er veldig opptatt av at gutter er slik og jenter er slik. De evner ikke å se at ikke alle jenter/ gutter er like. De har kanskje ikke lyst at det skal være sant heller. Tror noen liker å ha et nedvurderende syn på det andre kjønn, som om de blir selv bedre av det. Har hørt noen ganger folk klage over hvor håpløse menn/ kvinner er basert på noen få (kanskje en) opplevelse. Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg liker ikke når gutter har for høy selvtillit, altså tro dem er kjempe kjekke og tror det ikke er noe galt med dem når det egentlig er masse negativt osv.. Lenke til kommentar
jentee88 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg tror ikke det er noen fasit svar på negative og positive sider ved en gutt. Det kommer helt an på fra person til person. Ingen er perfekte. Jeg personlig mener at det positive er hvis han respekterer meg, er rettferdig, snill, beskyttende, trofast, ansvarsfull osv... Men hvis han derimot er selvopptatt, utro, nedvurderende, ego, voldelig(både psykisk og fysisk), arrogant osv, så er det egenskaper som er negative. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg liker ikke når gutter har for høy selvtillit, altså tro dem er kjempe kjekke og tror det ikke er noe galt med dem når det egentlig er masse negativt osv.. Så du sier selvsikkerhet er negativt? Denne tråden får ikke noe fasitsvar, de fleste jenter vet ikke hva de vil ha i det hele tatt. Det er jo nettopp denne usikkerheten som gjør forhold/"romanser" så bra, eller hva? 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hun sa vel strengt tatt gutter som har FOR høy selvtillit. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 My bad, trøtte øyne leser feil. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg liker ikke når gutter har for høy selvtillit, altså tro dem er kjempe kjekke og tror det ikke er noe galt med dem når det egentlig er masse negativt osv.. Det er forskjell på å være selvsikker, og det å være arrogant. 2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg tror jeg kan generalisere litt. Med fare for å være kardemommelov, eller jesus: Positivt: Gjøre mot andre, slik du vil at andre skal gjør mot deg. Negativt: Det motsatte. Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg liker ikke når gutter har for høy selvtillit, altså tro dem er kjempe kjekke og tror det ikke er noe galt med dem når det egentlig er masse negativt osv.. Så du sier selvsikkerhet er negativt? Denne tråden får ikke noe fasitsvar, de fleste jenter vet ikke hva de vil ha i det hele tatt. Det er jo nettopp denne usikkerheten som gjør forhold/"romanser" så bra, eller hva? Selvsikkerhet er ikke negativt, men det finnes en mellomting Liker ikke gutter som har for høy, eller som har for lav. Og det å tro at alle ser på deg, tror at alle synes du ser dritkul ut sånn som eksen min, når man bare ser middelmådig ut, er ikke hot akkurat.. Som å si : å fy faen han\hun glana på meg! sikkert fordi jeg ser så svær ut (sånn i muskler) når personen bare så bort på han bare litt liksom, uten at det betøy noe Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 For ordens skyld. Det en jente sier er bra er noe helt annet enn det en jente egentlig synes er bra. 7 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 For ordens skyld. Det en jente sier er bra er noe helt annet enn det en jente egentlig synes er bra. Jaha? Det vet du fordi du kan lese tankene våres da eller? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nei, ingen som klarer å lese tankene deres, men det har seg slik at kvinnfolk har en logikk som er annerledes enn realiteten. 4 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Mhm, for jenter er jo helt klin like. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 ingen har sagt dere er helt like. Gutt tenker slik: 3>2 (tre er større enn to, dermed er 3 bedre enn 2, når det kommer til visse konkuranser) Jente1 tenker slik: 3>2 (tre er større enn to, men siden hun ikke føler at 3 ikke er noe særlig liker hun best 2) Jente2 tenker slik: 2<3 (hvor hun elsker to'n eller synes at 2 er en "asshat") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå