Emils. Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei. Valgte å formatere Dell pcen her i huset i går. Det var Windows Vista på den, jeg la inn Windows 7. Installasjonen gikk fint og den startet og greier. Problemet kommer etter pcen har startet opp. Da blir skjermen plutslig svart, og den slukker. Akkurat som den går i dvale, men det går ikke an å få den på igjen uten å skru den av og på. Dette varier i når det skjer, men oftest kort tid etter oppstart. (Under 20 min). Jeg har ingen anelse om hvorfor dette skjer, og jeg har prøvd å reinstallere, men uten hell. Noen som har noen tips til hva som kan være feil? Jeg har prøvd det jeg kan, men det skjer fortsatt. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Vet du hvor mange GB ram du har, og ossen win 7(32/64)? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Er 32 bit, 2 gb ram Lenke til kommentar
Dennis9 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er det flere utganger på skjermkortet kan du prøve å koble til dem. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Hei. Valgte å formatere Dell pcen her i huset i går. Det var Windows Vista på den, jeg la inn Windows 7. Installasjonen gikk fint og den startet og greier. Problemet kommer etter pcen har startet opp. Da blir skjermen plutslig svart, og den slukker. Akkurat som den går i dvale, men det går ikke an å få den på igjen uten å skru den av og på. Dette varier i når det skjer, men oftest kort tid etter oppstart. (Under 20 min). Jeg har ingen anelse om hvorfor dette skjer, og jeg har prøvd å reinstallere, men uten hell. Noen som har noen tips til hva som kan være feil? Jeg har prøvd det jeg kan, men det skjer fortsatt. Hvis du får kontakt med den, så prøv å gå inn i sparemodus for å se om noe står på, feks sparemodus. Sett den i så fall til normal modus, tenker dette er en laptop? Endret 2. mai 2011 av BmOnline Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Prøvde et annet skjermkort og det fungerte da. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Prøvde et annet skjermkort og det fungerte da. Et annet kort? Ble du fornøyd med det? BmOnline Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Problemet er borte ihvertfall. Tydlig at skjermkortet var ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå