Gå til innhold

Problem med nabo!


Grinchen

Anbefalte innlegg

Jeg har en nabo som hver kveld går å lytter til døren min. Hun er uten tvil del av en massiv sammensvergelse. Før jeg knuser henne må jeg jo vite hvem hun jobber for og hvorfor hun gjør dette. Noen ideer til hvordan jeg skal avsløre disse hundene?

Endret av Grinchen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vennligst utdyp.

 

Neste gang vedkommende lytter til døren din og dette er forutsatt at døren din åpner seg utover, push den rett på ho!

Det kan jeg jo gjøre... Kansje jeg bør fikse så hun blir kastet ut og så overvåke henne på hennes nye bosted for å finne hennes medsammensvorne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før noen andre sløser vekk tid: Dette er et troll, som har X antall flere lignende tråder... :thumbdown:

Akkurat ja.. Vis du vil komme med slike påstander henviser. Jeg deg til min tråd. (Hva slags inntrykk har dere av meg?) Hvor du står fritt til å komme med personangrep mot meg...

 

*Feeds the troll*

Det samme kan sies til deg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alvorlig talt. Når du lager en slik tråd som dette her, må du forvente personangrep fra flere kanter.

Nei jeg forventer faktisk ikke det akkurat. Bare fordi man skriver tråder som er litt annerledes skal man ikke trenge å forvente personangrep. Hva slags forskrudd tankegang er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vell derfor de kaller deg FlinkeFreddy :love:

 

Stikker å spiser nå. Gleder meg til å komme tilbake, sjekke disse trådene og se hvor mye dumme ting trollet klarer å skrive på et kvarter.

 

Alvorlig talt. Når du lager en slik tråd som dette her, må du forvente personangrep fra flere kanter.

Nei jeg forventer faktisk ikke det akkurat. Bare fordi man skriver tråder som er litt annerledes skal man ikke trenge å forvente personangrep. Hva slags forskrudd tankegang er det?

Tankegangen til en som har hatt med troll å gjøre før :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...