Tor Haakon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har nettopp lastet ned Opera mini 6 på min Nokia E52. (vet ikke om den har ligget ute lenge, ble ikke klar over at det var en ny utgave før i går kveld) Liker nettleseren godt, men jeg lurer på hvordan jeg kan slette/endre linkene (favorittene) i startskjermen? Synes linkene som ligger der er noe dritt, og det er bare 2 ledige plasser Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 På sonyericsson er det hvertfall slik at du må trykke på "1" når du er inne i den ruten du skal endre/slette. Da kan du enten slette den eller endre den Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har nettopp lastet ned Opera mini 6 på min Nokia E52. (vet ikke om den har ligget ute lenge, ble ikke klar over at det var en ny utgave før i går kveld) Liker nettleseren godt, men jeg lurer på hvordan jeg kan slette/endre linkene (favorittene) i startskjermen? Synes linkene som ligger der er noe dritt, og det er bare 2 ledige plasser Hei. På min samsung Galaxy S, så holder jeg barte fingeren på den jeg vil slette og får valget "edit" eller "clear" Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 På sonyericsson er det hvertfall slik at du må trykke på "1" når du er inne i den ruten du skal endre/slette. Da kan du enten slette den eller endre den Det stemte ja! Tusen takk!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå