Gå til innhold

Cupen - Norgesmesterskapet 2011

Olum

Anbefalte innlegg

"Politiet frykter britiske hooligans i Oslo", "Oslo-politiet har brakt inn ti britiske supportere"

Hæ! :wow: .. Drar engelske hooligans til Norge for å bråke på cupfinalen? Virker bra snålt. :hmm:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10031329

Det er nok ganske vanlig at slike grupperinger planlegger møter ved store kamper, selv om deres lag ikke er involvert. Man hører jo om møter mellom Brann- og VIF-casuals før og etter kamper hvor bare et av lagene spiller. Jeg vil tro alt som finnes av Brann-casuals er i Oslo ved denne anledningen.

Jo da, men at vi importerer fra utlandet til lokale norske kamper har jeg ikke hørt om før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen år tilbake dumpet jeg borti noen RBK-folk i fullt utstyr utenfor Ullevaal. Husker ikke hvilket år det var (jeg skulle ikke på kamp og var på vei et annet sted), men RBK har vel ikke vært i cupfinalen siden 03 da de slo Bodø/Glimt, så de hadde absolutt ikke noe utenfor Ullevaal å gjøre den dagen i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

"Politiet frykter britiske hooligans i Oslo", "Oslo-politiet har brakt inn ti britiske supportere"

Hæ! :wow: .. Drar engelske hooligans til Norge for å bråke på cupfinalen? Virker bra snålt. :hmm:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10031329

Det er nok ganske vanlig at slike grupperinger planlegger møter ved store kamper, selv om deres lag ikke er involvert. Man hører jo om møter mellom Brann- og VIF-casuals før og etter kamper hvor bare et av lagene spiller. Jeg vil tro alt som finnes av Brann-casuals er i Oslo ved denne anledningen.

Jo da, men at vi importerer fra utlandet til lokale norske kamper har jeg ikke hørt om før.

Veit at ein gjeng Motherwell-supporterar er i Oslo for å heie på Aafk, men desse kan neppe sjåast på som hooligans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...