Gå til innhold

Cupen - Norgesmesterskapet 2011

Olum

Anbefalte innlegg

Fortjent seier på Lerkendal. RBK jobbet hele kampen mens LSK bare jaktet kontringer. Bare sløvhet fra RBK som gjorde at LSK i hele tatt scoret.

Og når laget ikke klarer å score på straffene sine, har de ikke noe i cupen å gjøre. So long, bye bye, osv...

Håper vi ikke trekker Molde eller Brann enda, slik at vi faktisk kan få en interessant cupfinale i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Fordelingen blir i alle fall mer til Brann fordi Bergen er en større by, blir det ikke?(Som betyr, hvis det blir Brann-Aafk, at Aalesund får vesentlig mindre enn i 2009. Og de som var så potte sur for at de mente de fikk for lite den gangen, selv om de fikk mye mer enn Molde.. ) Eller fordeles det på hvem som har størst oppslutning på stadion?

Gleder meg til dagens kamp og er egentlig rivende likegyldig til hvem som går seirende ut av det.

Lenke til kommentar

Heia Start!

Jeg vil møte tidenes dårligste TL-forsvar i finalen.

Mjelde er ikke dum, han vil selvfølgelig gjøre alt for å unngå å spille mot de elskbare Brann-spillerene han har så stor forkjærlighet for. Innerst inne vil han at Brann skal vinne cupen også.

I dag håper jeg Start taper med vilje!

Lenke til kommentar

Fordelingen blir i alle fall mer til Brann fordi Bergen er en større by, blir det ikke?(Som betyr, hvis det blir Brann-Aafk, at Aalesund får vesentlig mindre enn i 2009. Og de som var så potte sur for at de mente de fikk for lite den gangen, selv om de fikk mye mer enn Molde.. ) Eller fordeles det på hvem som har størst oppslutning på stadion?

Gleder meg til dagens kamp og er egentlig rivende likegyldig til hvem som går seirende ut av det.

Hvert lag får innledende et likt antall billetter, uavhengig av publikumssnitt. Deretter deles resterende billetter innbyrdes mellom lagene i forhold til publikumssnittet på sine respektive hjemmebaner. Follo fikk i fjor en del mindre enn det Godset fikk av nevnte årsak.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Hvert lag får innledende et likt antall billetter, uavhengig av publikumssnitt. Deretter deles resterende billetter innbyrdes mellom lagene i forhold til publikumssnittet på sine respektive hjemmebaner. Follo fikk i fjor en del mindre enn det Godset fikk av nevnte årsak.

Ok :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

"Politiet frykter britiske hooligans i Oslo", "Oslo-politiet har brakt inn ti britiske supportere"

Hæ! :wow: .. Drar engelske hooligans til Norge for å bråke på cupfinalen? Virker bra snålt. :hmm:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10031329

Det er nok ganske vanlig at slike grupperinger planlegger møter ved store kamper, selv om deres lag ikke er involvert. Man hører jo om møter mellom Brann- og VIF-casuals før og etter kamper hvor bare et av lagene spiller. Jeg vil tro alt som finnes av Brann-casuals er i Oslo ved denne anledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...