Armageddon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Fortjent seier på Lerkendal. RBK jobbet hele kampen mens LSK bare jaktet kontringer. Bare sløvhet fra RBK som gjorde at LSK i hele tatt scoret. Og når laget ikke klarer å score på straffene sine, har de ikke noe i cupen å gjøre. So long, bye bye, osv... Håper vi ikke trekker Molde eller Brann enda, slik at vi faktisk kan få en interessant cupfinale i år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Håper at Alta møter Aalesund eller Brann hjemme i neste runde, eventuelt Start. Rosenborg er en nøtt jeg helst vil vente med, samme med Molde. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Dere som er alta support bør håpe på Brann. Ikke sjangs at de slår Alta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) 1-2: http://yfrog.com/gz3cekp 2-2: http://yfrog.com/h225thep Endret 22. juni 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Æ vil ha Alta! For faen, tur til Alta hadde vært episk. Støgglangt å dra, men for en tur det hadde blitt. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Kvartfinalane skal spelast som følgjer: Aalesund - Rosenborg Start - Alta Viking - Brann Fredrikstad - Molde Skal spelast 13. eller 14. august. Endret 24. juni 2011 av tosha0007 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Talentløst av NFF/NRK å legge en cupkamp til kvart på 8 på en lørdag. Er det meningen vi skal planlegge kvelden rundt denne fotballkampen eller? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gleder meg veldig til det er klart hvem som skal spille mot hvem i semi nå. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Deilig og se Kim Ojo dunke inn 2-0 for brann med rundt 1 minutt av fult tid <3 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da var det klart. Brann - Ålesund i finalen. Det kan bli spennende. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvordan blir det og få fatt i biletter til finalen? Umuligt omtrent? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fordelingen blir i alle fall mer til Brann fordi Bergen er en større by, blir det ikke?(Som betyr, hvis det blir Brann-Aafk, at Aalesund får vesentlig mindre enn i 2009. Og de som var så potte sur for at de mente de fikk for lite den gangen, selv om de fikk mye mer enn Molde.. ) Eller fordeles det på hvem som har størst oppslutning på stadion? Gleder meg til dagens kamp og er egentlig rivende likegyldig til hvem som går seirende ut av det. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Heia Start! Jeg vil møte tidenes dårligste TL-forsvar i finalen. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Heia Start! Jeg vil møte tidenes dårligste TL-forsvar i finalen. Mjelde er ikke dum, han vil selvfølgelig gjøre alt for å unngå å spille mot de elskbare Brann-spillerene han har så stor forkjærlighet for. Innerst inne vil han at Brann skal vinne cupen også. I dag håper jeg Start taper med vilje! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Fordelingen blir i alle fall mer til Brann fordi Bergen er en større by, blir det ikke?(Som betyr, hvis det blir Brann-Aafk, at Aalesund får vesentlig mindre enn i 2009. Og de som var så potte sur for at de mente de fikk for lite den gangen, selv om de fikk mye mer enn Molde.. ) Eller fordeles det på hvem som har størst oppslutning på stadion? Gleder meg til dagens kamp og er egentlig rivende likegyldig til hvem som går seirende ut av det. Hvert lag får innledende et likt antall billetter, uavhengig av publikumssnitt. Deretter deles resterende billetter innbyrdes mellom lagene i forhold til publikumssnittet på sine respektive hjemmebaner. Follo fikk i fjor en del mindre enn det Godset fikk av nevnte årsak. Endret 22. september 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Samara Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvert lag får innledende et likt antall billetter, uavhengig av publikumssnitt. Deretter deles resterende billetter innbyrdes mellom lagene i forhold til publikumssnittet på sine respektive hjemmebaner. Follo fikk i fjor en del mindre enn det Godset fikk av nevnte årsak. Ok Lenke til kommentar
Samara Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Huff og huff. Edvartsen dømmer cupfinalen.. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Syntes spillet til ÅFK de siste ukene gjør at jeg holder de som ørliten favoritt i cupfinalen. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 "Politiet frykter britiske hooligans i Oslo", "Oslo-politiet har brakt inn ti britiske supportere" Hæ! .. Drar engelske hooligans til Norge for å bråke på cupfinalen? Virker bra snålt. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10031329 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 "Politiet frykter britiske hooligans i Oslo", "Oslo-politiet har brakt inn ti britiske supportere" Hæ! .. Drar engelske hooligans til Norge for å bråke på cupfinalen? Virker bra snålt. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10031329 Det er nok ganske vanlig at slike grupperinger planlegger møter ved store kamper, selv om deres lag ikke er involvert. Man hører jo om møter mellom Brann- og VIF-casuals før og etter kamper hvor bare et av lagene spiller. Jeg vil tro alt som finnes av Brann-casuals er i Oslo ved denne anledningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå