αкαѕнα Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Den store illusjons tråden. Et kjapt søk avslørte at det var lite med optiske illusjoner og jeg våger meg derfor med en førstepost om emnet. Tanken er jo at en skal forsøke se illusjonen og i noen tilfeller finne skjulte elementer osv. Hadde vært morro om flere fant gode optiske illusjoner, men jeg vil i første omgang hente ting fra siden moillusions.com. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) min første og store favoritt <3 Min påstand er at feltet A og B er helt lik farge. Endret 5. april 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Den siste der var veldig bra 2 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Haha Tsjduden, måtte stirre en god stund Stirr lenge på krysset i midten, hva ser du? Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 De to bildene er faktisk variasjoner av det samme bilde. Bildet til høyre har minket kontrast, som får det til å se ut som ansiktet til en mann, mens bildet til venstre har økt kontrast, som får det til å se ut som ansiktet til en kvinne. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 De to bildene er faktisk variasjoner av det samme bilde. Bildet til høyre har minket kontrast, som får det til å se ut som ansiktet til en mann, mens bildet til venstre har økt kontrast, som får det til å se ut som ansiktet til en kvinne. Sprøtt.... ^^ Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 min første og store favoritt <3 Min påstand er at feltet A og B er helt lik farge. Damn, den der skjønte jeg ikke i starten, og jeg så jo "helt klart" at det var to forskjellige farger. Det var inntil jeg åpnet den i photoshop og la deler av de to fargene sammen.. Prikk like Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 http://img.artige.no/store/5347.png OMG.. my eyes hurt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå