Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er bakkeklaringen på nye Opel Astra Sports Tourer?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en Opel Astra Sports Tourer (i konkurranse med Skoda Octavia Stv.).

Har lett masse, men ikke funnet ut hvor stor bakkeklaring denne nye Astraen har. Har spurt selger, som antar ca 17 cm, men det høres noe høyt ut.

Noen som har sett eksakte tall for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ifølge www.OPEL.no er høyden 1535 for din drømmebil.

Octavia m/bad road pakke har over 1700. Det er på nivå med mange SUV'er og er det jeg valgte selv.

Det er vesentlig forskjell på høyden på en bil, og bakke klaring....

Ellers, kan ikke finne noe spesifikasjon på bakkeklarering, men synes ikke 17cm hørtes så veldig høyt ut.

I hvilke forbindelse er du bekymret for bakkeklareringen?

Lenke til kommentar

Octavia m/bad road pakke har over 1700. Det er på nivå med mange SUV'er og er det jeg valgte selv.

Ellers, kan ikke finne noe spesifikasjon på bakkeklarering, men synes ikke 17cm hørtes så veldig høyt ut.

Med svært vekslende veistandard, i tillegg til et økende antall fartshumper, tenker jeg at bakkeklaringen ikke må være afor lav. Men selv om jeg tror Astraen har bakkeklaring omtrent på nivå med en vanlig Octavia, finner jeg ikke det eksakte tallet.

Lenke til kommentar

Med svært vekslende veistandard, i tillegg til et økende antall fartshumper, tenker jeg at bakkeklaringen ikke må være afor lav. Men selv om jeg tror Astraen har bakkeklaring omtrent på nivå med en vanlig Octavia, finner jeg ikke det eksakte tallet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...