Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alvorleg register problem!? HJELP

Anbefalte innlegg

Hallo

Eg har fått eit alvorleg register problem som eg trenger hjelp til.

Det begynte med att eg fekk eit eller anna domt virus. xp sicurity eitelleranna. sånt som viser masse advarslar etc. eg gjor då som eg pleier, nemli å setta på oppgåvebehandlaren og søka på alle navna på google og sjå om eg finn nokon mistenksomme. då fant eg aiu.exe og fekk sletta den frå windows/prefetch + alle andre plassar den var via søkefunksjonen. sletta og ein an som begynte på ms med fleire tal og bokstavar etter. ifølge google var den virus og. Men etter å ha fjerna driten so funka ikkje dataen lenger!!! :cry:

Det som skjedde var att når eg trykkte på ei fil på skrivebordet, feks Ccleaner so står da att du må oppretta tilknyttning under mappealternativer for fila har ikkje tilknytning til noko program. Dette gjaldt nesten alle program eg brukar!! ingenting funka. prøvde direkte via "kjør" men same shit.

Da var då eg gjor den ENORMT DOMME tabben å gå inn på mappealternativer, filtyper, ny og skriva EXE. for deretter å velga Ccleaner som program....

og gjett ka; ALLE .EXE PROGRAM ER NO CCLEANER :cry::no::(

ka skal eg gjera?? eg har prøvd å endra programmet til ingenting, men då fungerar jo heller ikkje noko lenger.. eg reknar med att oprinneleg so skal alle programfiler ha kvar sin spesifikke exe fil, mens no har eg gjort ein felles...

eg bruker dataen mykje så eg skulle virkeleg fått ordna den igjen.

Tips anyone?

mvh Tistlo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan endre dette tilbake vha å konfigurere filassosiasjonen for .exe filer tilbake til %1. Er beskrevet her: http://filext.com/faq/broken_exe_association.php fremgangsmåten skal være den samme om du bruker Win 7. Der du ser ccleaner skal det istedet stå "%1" %*

Jeg vil anbefale å ta backup registeret før du gjør endringer - og endre nøkkelene tilbake til standard manuelt via regedit.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...