Rikky Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ikke for å være vanskelig eller noe, men hadde det ikke vært en ide å rette opp navnet, siden folk kan tolke det som exploitation? Dessuten kan dere lett fremstå som useriøse med skrivefeil i navnet (heller ikke noe jeg sier for å være vanskelig). Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Joda, skal rette det opp nå snart. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 så sant, så sant. skal man først gjøre noe, så kan man gjøre det skikkelig. selv om det er "rett nok" for dere, vil de fleste tenke at "ha ha, her har vi med noen skikkelig analfabeter å gjøre". uansett, det koster ikke mange kronestykker å få byttet ut domenenavnet med www.explosionchurch.com .. hvis det ikke allerede er registrert av noen som vil blackmaile dere, da (*wink, wink*) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Er det bare meg eller begynner design-konkurransene og ta héeelt av? Hm... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hehehe... vedder på at det kommer minst én ny "konkurranse" post annen hver dag! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Piranha, du begynner og bli en dreven konkuranse mann nå gjør et forsøk vell hehe Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 litt moro når det først argumenteres for at det faktisk skal være explotionchurch, skrevet slik med vilje.. og nå når det har kommet endel poster som sier at det ikke fins et ord som heter explotion, men derimot explosion, kommer melding som sier at navnet skal byttes ganske snart.. tjihi.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Piranha, du begynner og bli en dreven konkuranse mann nå gjør et forsøk vell hehe Hehe...nei, jeg gjør desverre ikke "et forsøk". Har egentlig gått litt lei av å lage sider nesten gratis... Så hvis jeg skal lage en side nå så vil jeg ha cash! Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå