Gå til innhold

Design konkuranse for www.explotionchurch.com

Anbefalte innlegg

Hei!

Holder en konkuranse for www.explotionchurch.com, vinneren får reklame plass der og kan kanskje få litt hosting viss det er veldig bra designa.

Designet skal være ca samme farger og logoen skal være der. (lengde osv er ikke så nøye) Det må helst være to side menyer sånn at pollen kan være i den ene. Designet skal være satt i sammen i html når det sendes til [email protected]

Som du ser er det litt php scripts der, gjestebok,forum osv. Så siden kan for.ex lages sånn at forumet blir inkludert sånn som her på hw.no.

Viss det er noe mer dere lurer på så bare spørr, er foresten ikke noe deadline, men så fort så mulig. Får jeg et bra design og ikke fått flere, så opplyser jeg om det her før jeg tar noen avslutninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eh? nei? Det skal stå explotionchurch og det står der. Viss du ikke lager gratis så ikke GIDD og reply engang lamer.

Grunnen til at jeg kalte det logo er at det kommer snart en ny en med litt mer "snax"

Noen andre som vil prøve?

Lurer på hva som gjør noen til en lamer. Sir A. tror tydeligvis han har blitt gitt en allmektig gave der han kan bestemme at folk som velger å ikke hjelpe til å undergrave webdesign bransjen, og seriøse webdesignere - jo de er lamere. Jeg tror visse personer her skal spørre seg hvem som virkelig er lamere.

Lenke til kommentar

Jeg kalte ikke deg(designerus) lamer.

Mente Decline.

1) Lager ikke noe gratis

2) Førsteprioriteringen min er ihvertfall ikke reklameplass på en side jeg har laget...

3) Dere er så seriøse at dere neppe kan stave deres eget navn. Dere mente vel "exploitation" ? Count me out!

Så viss du ikke vil lage noe, ikke GIDD og si det engang. Hold det for deg selv. Har du problem med rettskrivingen, så hold det for deg selv og! Er rett nok for oss..

designerus: Mente ikke at dere skulle lage en ny, jeg holder på. Men siden du ikke vil lage sider til sider som inneholder stoff om religion så er det helt greit. Thanx anyway.

Noen andre som vil prøve?

Takk for meg.

Lenke til kommentar

jo, det er nettopp det det er. eksplosjon skrives "explosion" på engelsk. det finnes ikke et ord som heter "explotion", og det er derfor folk her skriver at det er feil.

exploition betyr heller ikke eksplosjon, og er heller ikke et ord. du tenker kanskje på exploitation. "exploit", derimot, betyr "utnytte", og brukes gjerne når det er snakk om å utnytte sine talenter, utnytte svakheter (så ordet passer jo ganske bra i sammenheng med kristendommen), etc..

Lenke til kommentar
"exploit", derimot, betyr "utnytte", og brukes gjerne når det er snakk om å utnytte sine talenter, utnytte svakheter (så ordet passer jo ganske bra i sammenheng med kristendommen), etc..

Vi promoterer ikke våre "religiøse" standpunkter i Web-design forumet... gjør vi vel? :grumpy:

Uhm.. hvor er @kd? Minnes det var @kd som etterlyste flere konkurranser. :D

Lenke til kommentar

Haha trodde det var det det skulle være. Regnet med det var en eller annen 'teen' som hadde mye imot kristne som hadde funnet på navnet.

"Så viss du ikke vil lage noe, ikke GIDD og si det engang. Hold det for deg selv. Har du problem med rettskrivingen, så hold det for deg selv og! Er rett nok for oss.. " <-- Dette er et public forum er det ikke? Jeg har like mye rett til ytringsfrihet som alle andre her. Om jeg sier at det er en rettskrivingsfeil, vil en som er seriøs være takknemlig for at han fikk rettet det opp, og dermed IKKE LENGER VANÆRET GUDS NAVN SOM TITTELEN DERES GJØR, OG SOM I FØLGE BIBELENS TI BUD IKKE ER LOV!

Dette burde jo du vite...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...