walaker Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Hei jeg har et Asrock AliveXfire-esata2 hovedkort og prøver og få igang 2stk 3870x2 kort. Nå har jeg prøvd begge kortene hver for seg og dem fungerer fint. Men problemet er når jeg setter dem i cf så høres det ut som om kortene går på ujevnt turtall og får ikke bilde på skjermen. Jeg tenkte kanskje at det hadde noe med strømforsyninga og gjøre, men det kan vell ikke dra mere enn 750watt? Er det noen som har vært borti dette hovedkortet eller kan hjelpe meg og finne ut mulig feil? Hardware: Chieftec Nitro 750w Asrock AliveXfire-esata2 2stk 2gb ocz 6400 gold amd phenom 9950 @ 2.6ghz 2stk Powercolor HD 3870X2 1tb hdd Endret 6. april 2011 av walaker Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tviler på at det hovedkortet støtter mer en 2 GPU'er http://www.asrock.co...ire-eSATA2&c=CF Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har forsøkt å kontakte deg, men e-posten din fungerer visst ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå