elijor Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 hei... Jeg er en gutt på 17 år. Jeg sliter veldig med meg selv om dagen. Jeg har lenge synes at gutter kan være søte og hviler ofte øynene mine på dem i timen. Jeg har lest mye om homoseksualitet i bøker og på nettet. Men i praksis er det noe helt annet. Og jeg sliter veldig med dette. F. eks når jeg skal dusje etter gymmen på skolen. jeg føler en veldig sterk tiltrekning til spesielt en gutt i klassen. Men det som er så kjipt er at vi har vært ganske gode venner før. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg eller hva jeg skal si. Det er ganske flaut å innrømme, men jeg onanerer ganske ofte. Og som regel tenker jeg på klassekameraten min. Grunnen til at jeg onanerer ofte er for å holde penis "i sjakk", slik at jeg ikke mister kontrollen i sosiale settinger. Det har seg også slik at jeg ikke føler noe annet en en seksuell tiltrekning mot gutter. Jeg vil ikke bli kjæreste med dem. Er dette homofili eller homoseksualitet? Dette er et seriøst innlegg, og jeg vil helst kun få seriøse henvendelser og svar. Noe annet vil såre meg, og i en slik vanskelig situasjon som jeg befinner meg i nå, ønsker jeg helt ikke noe mer såkalte fordommer og mobbing rettet mot homoseksualitet. På forhånd takk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Skillet mellom homoseksualitet og homofili er kun noe som finnes på norsk/skandinavisk, det er med andre ord litt kunstig. Et relevant spørsmål er forresten om du har lyst til å bli kjæreste med en jente? Siden du egentlig ikke tenker på det i forhold til gutter. Å onanere er ingenting på skamme seg over, selv ikke om man er homofil. Når det gjelder dusjingen så ser jeg problemet, det er jo ingen som har lyst til at den skal stå i giv vakt i fellesdusjen på skolen, du må nesten bare tenke på andre ting eller dusje sammen med noen av de andre i klassen og ikke favoritten din. Når det gjelder om du skal gjøre noe i forhold til denne favoritten din så må du nesten bare føle på hva du vil gjøre og det er du som kjenner gutten og holdningene hans. Men det er jo ingenting å skamme seg over, men det er jo ikke gitt at lystene dine blir besvart på ønsket måte. Lenke til kommentar
Hallaa Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) ..... Endret 14. april 2011 av Hallaa Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Er du sikker på at du ikke har noe interesse av forhold osv? Forøvrig kan du jo dusje alene. Skolen har somregel en separat liten dusj/garderobe. Og ronk så mye du vil, bare sunt, selv om du kanskje kan bli litt sår hvis du holder på veldig mye. Endret 14. april 2011 av Gormers Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Vent til han mister såpa i dusjen og gå for it.. Neida. Men faktumet at mange har tiltrekninger til det samme kjønn er vell kanskje en følelse som kan være merkelig, uten at eg verken har psykoligsk bakgrunn eller erfaringer innenfor felter så er det vell bare en ting og si, prøv deg fram.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg