Gå til innhold

Nettbutikk for halvfabrikat/deler. Elektro


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er klar over at dette er litt "off topic" i denne kategorien, men var usikker på hvor det eller ville fått bedre respons.

 

Jeg er ute etter en nettbutikk som selger deler av type:

- Løse elektromotorer

- Brytere

- Relé

- RF sendere/mottakere

- Adaptere

 

Og lignende produkter. Det meste kan skaffes på ebay, men det er et helvette å søke etter, og kvaliteten man får er svært varierende. Mangler også gjerne informasjon i beskrivelsen. Dealextreme har mer helvfabrikat i den forstand at jeg må plukke ifra hverandre ting som er unødvendig.

 

Delene må være billige, bare man får det som står beskrevet.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pass på så du ikke får med for mye info i ett innlegg

 

Har du en link? Eller tenkte du på garderobesystemer på elfa.no? Og meg kjent står vel elfa for mer kvalitet enn det jeg etterspurte i OP, tenkte meg mer i baner av hongkongelectro.com om du skjønner :)

 

EDIT: denne var til første poster, og regner med at linken er elfaelektronikk.no Fortsatt litt i overkant av hva jeg hadde håpet på i pris :) Skal sjekke Farnell og den andre nå :)

 

Takk!

Endret av Mixy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må si jeg ble meget skeptisk til Alibaba.com når jeg tittet raskt på den, spam/scam-magefølelse-filteret mitt slo ut ganske kraftig. Selv ville jeg nok heller prøvd Dealextreme eller Focalprice. Det tar som regel litt tid før varene kommer frem, men Dealextreme har gratis frakt og meget lave priser.

 

Helt enig med deg angående magefølelsen, men er mange selgere som på ebay, så finner man noen seriøse bør det la seg gjøre. Google er til stor hjelp ;)

 

Når det gjelder dealextreme/focal så skrev jeg i OP at det er mer helfabrikat enn det jeg er ute etter :)

Lenke til kommentar

Elfa

Elfa er jo ikke akkurat billig :(

 

Det første innlegget sier ike noe om prisr. Elfa er ikke billig, men har et meget godt utvalg og katalogen (de sender faktisk ut papirkatalog) er på over 1000 sider.

 

Til Mixy: jeg regner det som en selvfølge at du ved et søk på nettet klarer å se forskjell på garderobeinnredninger og elektrokomponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...