Mixy Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Hei! Er klar over at dette er litt "off topic" i denne kategorien, men var usikker på hvor det eller ville fått bedre respons. Jeg er ute etter en nettbutikk som selger deler av type: - Løse elektromotorer - Brytere - Relé - RF sendere/mottakere - Adaptere Og lignende produkter. Det meste kan skaffes på ebay, men det er et helvette å søke etter, og kvaliteten man får er svært varierende. Mangler også gjerne informasjon i beskrivelsen. Dealextreme har mer helvfabrikat i den forstand at jeg må plukke ifra hverandre ting som er unødvendig. Delene må være billige, bare man får det som står beskrevet. Takker for svar! Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 http://no.rs-online.com/web/ http://no.farnell.com/ For å handle på Farnell tror jeg at man må ha bedriftskonto, rs-components bruker jeg som privatperson helt fint. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Pass på så du ikke får med for mye info i ett innlegg Har du en link? Eller tenkte du på garderobesystemer på elfa.no? Og meg kjent står vel elfa for mer kvalitet enn det jeg etterspurte i OP, tenkte meg mer i baner av hongkongelectro.com om du skjønner EDIT: denne var til første poster, og regner med at linken er elfaelektronikk.no Fortsatt litt i overkant av hva jeg hadde håpet på i pris Skal sjekke Farnell og den andre nå Takk! Endret 5. april 2011 av Mixy Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 Fant litt mer det jeg var ute etter litt googling. Burde vel kanskje forklart meg bedre: http://www.alibaba.com/ Finnes utrolig mye, ulempen er veldig variabel informasjon fra produsentene. Noen produkter krever de også at du kjøper i bulk. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Må si jeg ble meget skeptisk til Alibaba.com når jeg tittet raskt på den, spam/scam-magefølelse-filteret mitt slo ut ganske kraftig. Selv ville jeg nok heller prøvd Dealextreme eller Focalprice. Det tar som regel litt tid før varene kommer frem, men Dealextreme har gratis frakt og meget lave priser. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Elfa Elfa er jo ikke akkurat billig Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Må si jeg ble meget skeptisk til Alibaba.com når jeg tittet raskt på den, spam/scam-magefølelse-filteret mitt slo ut ganske kraftig. Selv ville jeg nok heller prøvd Dealextreme eller Focalprice. Det tar som regel litt tid før varene kommer frem, men Dealextreme har gratis frakt og meget lave priser. Helt enig med deg angående magefølelsen, men er mange selgere som på ebay, så finner man noen seriøse bør det la seg gjøre. Google er til stor hjelp Når det gjelder dealextreme/focal så skrev jeg i OP at det er mer helfabrikat enn det jeg er ute etter Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Elfa Elfa er jo ikke akkurat billig Det første innlegget sier ike noe om prisr. Elfa er ikke billig, men har et meget godt utvalg og katalogen (de sender faktisk ut papirkatalog) er på over 1000 sider. Til Mixy: jeg regner det som en selvfølge at du ved et søk på nettet klarer å se forskjell på garderobeinnredninger og elektrokomponenter. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Delene må være billige, bare man får det som står beskrevet. Fra første posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå