Gå til innhold

HTC Desire S, diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå hatt Sense 3.0 i to dager, og er meeeektig imponert. ALT er bedre, spesielt på lyd-fronten! SIIIIICK

Advarsel:

Sense 3.0 er en klar forbedring mtp f.eks. grafikk, men jeg vil fraråde enhver fra å oppgradere telefonen ennå!

Vær klar over at denne oppdateringen IKKE er sluppet offisielt, selv om dere manuelt kan legge den inn.

Jeg har hatt tidvise problemer med svart skjerm/låst telefon ifm. svar på anrop og meldinger, og er ikke den eneste (Link).

Problemet er at av/på-knapp ikke fungerer, og eneste mulighet for å vekke telefonen, er å koble til lader eller ta ut batteriet.

Enn så lenge er det vanskelig å si om problemene skyldes Android 2.3.5 eller Sense 3.0

Har vært i kontakt med HTC kundesupport, men der var ikke mye hjelp å få :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har nå hatt Sense 3.0 i to dager, og er meeeektig imponert. ALT er bedre, spesielt på lyd-fronten! SIIIIICK

Advarsel:

Sense 3.0 er en klar forbedring mtp f.eks. grafikk, men jeg vil fraråde enhver fra å oppgradere telefonen ennå!

Vær klar over at denne oppdateringen IKKE er sluppet offisielt, selv om dere manuelt kan legge den inn.

Jeg har hatt tidvise problemer med svart skjerm/låst telefon ifm. svar på anrop og meldinger, og er ikke den eneste (Link).

Problemet er at av/på-knapp ikke fungerer, og eneste mulighet for å vekke telefonen, er å koble til lader eller ta ut batteriet.

Enn så lenge er det vanskelig å si om problemene skyldes Android 2.3.5 eller Sense 3.0

Har vært i kontakt med HTC kundesupport, men der var ikke mye hjelp å få :thumbdown:

Manskit. Alle mine kolegaer har den samme mobilen, og ingen har opplev problemet. Det var HTC SELV som slapp Sense 3.0 til Desire S.

Lenke til kommentar

Advarsel:

Manskit. Alle mine kolegaer har den samme mobilen, og ingen har opplev problemet. Det var HTC SELV som slapp Sense 3.0 til Desire S.

Quattro123,

Ja, selvfølgelig slippes alle oppgraderinger av HTC.

Det jeg sier, er at den ikke er sluppet som FOTA med tilhørende melding; du må oppgradere manuelt.

Så fint for deg og dine kolleger at dere alle har oppgradert telefonene uten å støte på bugs!

Jeg ser av dine tidligere innlegg at du er strålende fornøyd med Sense 3.0, men det gir deg vel ikke rett til å fnyse av andre som ikke har samme "flaksen" - uansett årsak?

Jeg prøver, i motsetning til deg, å fremstå som seriøs ved å linke til andre som HAR støtt på problemer.

Her er et sitat fra HTC kundeservice:

Det ser ikke ut til at en bugfixer er planlagt for dette.

Google har besluttet aa ikke tillate tilbakesettinger av OS til eldre versjoner desverre.

Det er mulig hele hovedkortet ma skiftes, saa anbefalingen er aa ta telefonen til reparasjon.

Jeg anser dette som såpass alvorlig at en advarsel er på sin plass.

Ikke bare manskit, mao....

Lenke til kommentar

Advarsel:

Quattro123,

Ja, selvfølgelig slippes alle oppgraderinger av HTC.

Det jeg sier, er at den ikke er sluppet som FOTA med tilhørende melding; du må oppgradere manuelt.

Så fint for deg og dine kolleger at dere alle har oppgradert telefonene uten å støte på bugs!

Jeg ser av dine tidligere innlegg at du er strålende fornøyd med Sense 3.0, men det gir deg vel ikke rett til å fnyse av andre som ikke har samme "flaksen" - uansett årsak?

Jeg prøver, i motsetning til deg, å fremstå som seriøs ved å linke til andre som HAR støtt på problemer.

Her er et sitat fra HTC kundeservice:

Det ser ikke ut til at en bugfixer er planlagt for dette.

Google har besluttet aa ikke tillate tilbakesettinger av OS til eldre versjoner desverre.

Det er mulig hele hovedkortet ma skiftes, saa anbefalingen er aa ta telefonen til reparasjon.

Jeg anser dette som såpass alvorlig at en advarsel er på sin plass.

Ikke bare manskit, mao....

Merkelig. På XDA er det nesten INGEN som har problemer med dette. :hmm: Noe annet som du sier, er at du må "oppgradere" manuelt.. Hvordan ellers skulle du oppgradert? Jeg fikk en melding på min tlf, der den spurte om jeg ville oppgradere til Sense 3.0! :cool: Synd å høre at du har problemer, fordi den nye oppdateringen er BEST!

Lenke til kommentar

Hva kan jeg gjøre for å få oppdateringen på mobilen?

Jeg har Onecall, som bruker Telenors nett, og har fått oppdateringen. Har du prøvd å sjekke etter oppdateringen på WLAN? Jeg fikk ikke oppdateringen når jeg sjekket på 3G / EDGE.

Lenke til kommentar

Bruker WLAN på skolen, og det er kun der jeg har sjekket. Når jeg søker etter oppdateringer så kommer det bare en melding om at mobilen allerede er oppdatert:s

Er telefonen kjøpt ulåst? Min var ulåst.

Men nå vet jeg ikke åssen HTC ruller ut denne oppgraderingen. Kan være at de tar noen telefoner om gangen for å ikke knekke serverene deres eller lignende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...