Lyspaere Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Og, finst det et slags trenings etui til denne telefonen? Slik man har til ipod som man kan feste rundt armen ? Her Hvor finner jeg beltetaske til Desire S, har lett i MANGE butikker, men ingen har. Her Ikke hva dere ønsket? Vel, dere kan jo søke videre her. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har problemer at HTC sense kuker seg, når jeg f.eks går ut av ett program står telefonen og laster i 2 min før den kommer til hovedmenyen, flere som har samme problem? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Lyspaere : Heiv i et 16 GB minnekort og har ikke opplevd tregheter med dette kortet. Det er 12 GB musikk og mye videoer på det, og det er ikke noe problem med hastighet når jeg åpner musikkspiller eller lignende. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 godt og vite, satser kanskje på dette selv i framtiden. Blir dog ett savn med HD2'ens store skjerm, men Desire S er vel brukbart til tog og flyturer Lenke til kommentar
klxm Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Og, finst det et slags trenings etui til denne telefonen? Slik man har til ipod som man kan feste rundt armen ? Her Thanks Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er det noen som vet hvilke mail-typer HTC Desire S klarer å lese? Gmail er jo en selvfølge, men hva med "[email protected]" og "[email protected]" ? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Den skal nå klare og lese alle mail ... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Plutselig sluttet led-lyset å virke på min, jeg har knapt nok brukt den men skulle bruke den - og det ble helt mørkt. Merker også at batteriet varer mye kortere på den, samt at den blir varmere en ellers oppe til venstre.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Ser ut som vi kommer til å få oppdateing til Android 2.3.5 og Sense 3.0 nå. Ifølge xda forum så har folk med Orange i UK fått dette. Når den kommer til hit, er vanskelig å si. EDIT: Er også en oppdatering på firmwaren/eller radioversjonen ser det ut til. ver 2.10.401.4 Endret 1. oktober 2011 av Xpi Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 wohooo! Det er gode nyheter, takk for den:) Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er det noen som har hørt noe håndfast om denne siste oppdateringen? Etter det jeg kan se har det ikke kommet noe offisielt fra HTC om denne. Er det bare rykter? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hurra. Android 2.3.5 og Sense 3.0 er inne. Programvarenummer 2.10.401.5. Oppdateringen kom idag og var på ca 222 MB. Har en telefon som er unbrandet/uten operatørlås. Først søkte jeg etter oppdatering med mobilnettverket, men da fant den ikke noe, først etter å ha slått på wlan funket det. Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hurra. Android 2.3.5 og Sense 3.0 er inne. Programvarenummer 2.10.401.5. Oppdateringen kom idag og var på ca 222 MB. Har en telefon som er unbrandet/uten operatørlås. Først søkte jeg etter oppdatering med mobilnettverket, men da fant den ikke noe, først etter å ha slått på wlan funket det. Hvilke forbedringer synes du stikker seg frem? Endret 24. oktober 2011 av Blubba10 Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sense 3.0 og den nye lockscreen er vel det som er det beste sålangt. Flott å kunne åpne programmer direkte herfra. Er også noe forbedret effekter ved bytte av hjemmeskjermer og oppdaterte programmer som Marked og galleri. Har ikke merket noe til forbedret batterilevetid eller slikt. Men på utenlanske forum mener de at gpsen skal virke bedre med raskere lås på posisjon. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har nå hatt Sense 3.0 i to dager, og er meeeektig imponert. ALT er bedre, spesielt på lyd-fronten! SIIIIICK Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 hvordan finner jeg oppdateringen? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Om telefon, også finner du det under programvare. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er vandt med fra eldre telefoner å kunne skifte enkelt mellom ulike profiler, som "møte" og "lydløs"...er her en måte å gjere dette på med denne mobilen ? Har prøvd å lage et nytt Lydsett, men har ikke fått til å legge inn nye toner i settet.... Lenke til kommentar
klxm Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ser at der e komt en "Lydprofil" under lyd innstillingene, men går det an å legge til profiler her? Lenke til kommentar
hbrl Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen formeninger om Desire S vil få ICS etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå