Blubba10 Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Ser ut til at noen finner hjelp i å sette på beste wifi ytelse under avanserte innstillinger, jeg finner ikke ut at det hjelper noe særlig. Snakkes om på XTA at det er et software problem da samme feilen opptrer på Incredible telefoner med Desire S rom. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1024399&page=2 Lenke til kommentar
TBoneAlfa Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Registrer at folk klager på ustabil WIFI. Er dette så ille at jeg bør styre unna, eller er dette alt i alt en bra telefon? Ser mobili.no har testet den, og liker den godt: http://www.mobili.no/tester/test-av-htc-desire-s/ Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Wifi problemet er ikke så stort for min del så jeg veldig sjelden bruker wifi in landskapsmodus. Lekker telefon, fornøyd selv. Perfekt hvis det kommer en oppdatering på dette. Bør prøve den i en butikk først Lenke til kommentar
TBoneAlfa Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Høres bra ut. Jeg kommer nok sannsynligvis til å gå for denne, da jeg liker både størrelsen og utseende, så nå gjenstår det bare å bestemme seg; grå eller sort :-) Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Mottok akkurat deksel fra Case-mate, og som rapportert forsvinner WI-fi problemene nesten helt. Er selvfølgelig synd å måtte bruke deksel for noe som burde ha fungert uansett. Ville uansett ha deksel til å beskytte telefonen, og det passer perfekt. Er fornøyd Høres bra ut. Jeg kommer nok sannsynligvis til å gå for denne, da jeg liker både størrelsen og utseende, så nå gjenstår det bare å bestemme seg; grå eller sort :-) Synes den sorte er penest. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har litt problemer med Wifi jeg også, men er ikke verre en at man slår av/på wifi så funker det igjen. Dette skjer som regel etter at mobilen har byttet til nytt nettverk (fra jobb til hjemme og omvendt) eller om mobilen har gått i dvale. Det er irriterende, men ikke veldig. Spes når man har levd med en halvbuggy Hero i snart 2 år :> Lenke til kommentar
hbrl Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Er det noen som har kjøpt et silikon-deksel de kan anbefale? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Er det noen som har kjøpt et silikon-deksel de kan anbefale? Jeg kjøpte via Ebay, har ikke mottatt det enda, men kan poste her når jeg gjør det! Lenke til kommentar
hbrl Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Flott! Er det noen som vet om det kan være lurt med beskyttelsesfilm, eller er glasset hardt nok i seg selv?? Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Dere som har denne telefonen, hvordan er glattheten på baksida? Siden dette er helstøpt aluminium er Desire S kanskje glattere enn forgjengeren Desire, som hadde en slags gummiert bakside? Vurderer Desire S, men lurer på om det er en telefon som gjerne vil glippe ut av hånda ... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Flott! Er det noen som vet om det kan være lurt med beskyttelsesfilm, eller er glasset hardt nok i seg selv?? Kjøpte dette også på Ebay. Betalte totalt 70 kr for HTC screen protector og "gummideksel". Avventer for å se kvalitet:D Dere som har denne telefonen, hvordan er glattheten på baksida? Siden dette er helstøpt aluminium er Desire S kanskje glattere enn forgjengeren Desire, som hadde en slags gummiert bakside? Vurderer Desire S, men lurer på om det er en telefon som gjerne vil glippe ut av hånda ... Baksida (midterste del som er i aliminium) er like gladd eller kanskje bittelitt glattere enn baksida til HD2. Burde dog ikke være noe problem da mobilen ligger veldig fint i hånda + at øverste og ndeerste del er i plastikk som gir ok grip! Fikk btw mobilen for 1 time siden, ligger til lading nå! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Forresten! Jeg lader mobilen nå, og imens leser jeg hurtigguiden. Der står det: Batteriet i telefonen er ikke ladet ennå. Selv om telefonen lades, er det viktig at du ikke fjerner batteripakken. Mener dem da at jeg IKKE skal fjerne den tynne filmen (er ikke det ulogisk da??)? Og hva er konsekvensene av at jeg allerede har fjernet filmen og startet å lade den? Svar må gis kjapt, som dere skikert forstår iom at jeg lader den nå^^ Edit: Fant svaret: http://www.htc.com/no/howto.aspx?id=27807&type=1&p_id=391 Endret 11. mai 2011 av Lyspaere Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Bestilte denne telefonen idag. Har den mest sannsynlig på Torsdag. Ble denne da jeg synes altenativene ble for store. Dette blir min første Android telefon, og er litt spent på hvordan overgangen blir ifra Nokia og Symbian. Håper batteriet svarer til forventingene og varer i minst 2 dager med normalt/aktivt bruk. Har ikke planer om å roote å legge inn rom i telefonen, så da ble Htc og Sense det riktige valget for meg (tror jeg). Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Dere som har denne telefonen, hvordan er glattheten på baksida? Siden dette er helstøpt aluminium er Desire S kanskje glattere enn forgjengeren Desire, som hadde en slags gummiert bakside? Vurderer Desire S, men lurer på om det er en telefon som gjerne vil glippe ut av hånda ... Synes faktisk dette var en av ankepunktene til at jeg sendte min Desire S tilbake. Desire S glipper mye lettere ut av handa enn på Desiren. Er man ikke oppmerksom på dette, så kan man fort ende med en mobil som flyr ut av hånda hvis man skal være rask... Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Da tror jeg at jeg satser videre på min Incredible S, det er jo i bunn og grunn samme telefon, bare med litt større skjerm, men med en gummiert bakside som nærmest limer telefonen i hånda. Endret 16. mai 2011 av GraBalder Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har ikke holdt i en Incredible S selv, men har lest at den har et utrolig godt grep Lenke til kommentar
laur1tz Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kor lang tid tar det å lade telefonen første gong? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Er det noen som har kjøpt et silikon-deksel de kan anbefale? Nå har jeg fått beskyttelsesfilmene og silikondekselet mitt fra e-bay og er strålende fornøyd. Beskyttelsesfilmen er ett HTC produkt, mens silikondekselet er nok litt mer "jalla" (fungerer dog utmerket og er fint). Betalte 70 NOK for 2x beskyttelsesfilmer og silikondekselet inkl. frakt. Edit: Må legge til at HTC Desire S er den beste all around telefonen jeg har vært borti hittil! Endret 22. mai 2011 av Lyspaere Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg er også svært fornøyd med min Desire S Har ikke hatt noe problemer med wifi tilkoblingen ennå heller, slik andre her nevner. Men så har jeg den ikke påslått over lengre tid. Det lengste er litt over 1 time. Jeg ble noe skuffet over batteri tiden. Trodde den skulle holde minst 2 dager med litt aktivt bruk, slik det er nå får jeg nesten 2 dager. Regner med det kan bedre seg litt, da telefonen ikke er 1 uke ennå. Kommer nok til å bruke mobil nettet mer (og kutte ut wifi) når jeg får ordnet meg data pakke. Regner med den da klarer glatt 2 dager med mitt bruk. Ellers ser jeg at sjermen kunne vært bedre i sollys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå