Gå til innhold

HTC Desire S, diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

post-182289-0-70852000-1302027403_thumb.jpg(utdrag Amobil.no)

 

Desire S

Formfaktor: Trykkskjerm

Størrelse: 11,5 x 5,98 x 1,163 cm

Vekt: 130 gram

Skjerm: 3,7 tommer, 480 x 800 piksler, kapasitiv

Operativsystem: Android 2.3

Internett: GPRS, Edge, UMTS (3G), HSPA, Wi-Fi

Kamera: 5 megapiksler

Internminne: 768 MB RAM, 1,1 GB tilgjengelig lagringsplass

Minnekort: Micro-SD (maks 32 GB)

Teknologi: Bluetooth, Wi-Fi, A-GPS

Batteri: 1450 mAh

Tilgjengelighet: andre kvartal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer denne framfor Incredible S pga størrelse. Stemmer det at Desire S har omtrent kliss lik størrelse som iPhone 4? Mener at det er slik:

 

Desire S:

Høyde 115 mm

Bredde 59,8 mm

 

iPhone 4

Høyde 115,2 mm

Bredde 58 mm

 

Eller noe deromkring.

 

Kan egentlig ikke svare på dette, men ut i fra hva jeg har sett oppleves Desire S som mindre en Iphone 4. Har ikke fått sammenlignet de direkte da.

Lenke til kommentar

Får HTC Desire S i morgen, det blir min første android/smarttlf.

 

Kan jeg ha Google Maps ferdig nedlastet på telefon, og bruke GPS gratis?

 

Har Frihet m/mobilsurf (inkl. 500mb/mnd).

Betalte 399,- for hos Telenor.no, totalprisen m/mobilsurf blir 3975 kr.

 

På Desire S har du HTC Locations. Dette programmet bruker kart fra Tomtom. Kart over Norge skal være forhåndsinstallert, men man kan laste ned kart gratis via appen.

 

Så vidt jeg husker, støtter vel også Google Maps lagring til sd-kort, men da må man "se" på de områdene som skal lagres.

Lenke til kommentar

Fekk min første Desire S for et par uker siden. Sendte den inn for jeg trodde det var en DOA. Kjøpte meg en ny i går, og den har samme problem. Wifi kobler ut hele tiden, kan ikkje sende mms visst jeg er så heldig at wifi står på og det mest irriterende er at jeg ikke får lys i tastene uten å nesten måtte holde foran sensoren. Til dere andre som har Desire S får dere lys i menytastene?

Og nei menytastene på Desire S roterer ikke, det er bare på Incredible S.

Lenke til kommentar

Har ikke problemer med tastene, de lyser når det er mørk nok, ellers ser man de jo helt fint uten. Den manglende roteringen gjør ikke meg noe, mest en gimmic synes jeg. Enest som irriterer meg litt er ustabil Wifi.. Kjent problem som forhåpentligvis fikses av en oppdatering. Eller er dette kanskje en Iphonefeil? lol

Lenke til kommentar

WIFI har funket veldig bra på min Desire S sålangt til tross for litt svake signaler her, men har hatt mye problemer med den trådløse linja vår på andre enheter før. Spesielt på windows laptopen, måtte restarte routeren ofte. Men på iMac (MacOS) så er den mye mer stabil. I perioder må jeg likevel skrive inn passordet på nytt for å reconnecte (iMac), mens MacBook Pro´n alltid er på. Trådløse krypterte linjer kan være ustabile altså, spesielt hvis det er svakt signal. Det jeg lurer på er om du har samme erfaring med alle wifi-nettverk eller kun hjemme? Prøv å sjekk om det er pga svakt signal som faller ut.

 

Menytastene mine lyser bra på min, men når det er så lyst at tastene synes uten, så dimmes de helt ned.

 

Ser at Wildfire S vil komme med BlueTooth 3.0, rart ikke dette kom på Desire S også.

Endret av kommentatoren
Lenke til kommentar

WIFI har funket veldig bra på min Desire S sålangt til tross for litt svake signaler her, men har hatt mye problemer med den trådløse linja vår på andre enheter før. Spesielt på windows laptopen, måtte restarte routeren ofte. Men på iMac (MacOS) så er den mye mer stabil. I perioder må jeg likevel skrive inn passordet på nytt for å reconnecte (iMac), mens MacBook Pro´n alltid er på. Trådløse krypterte linjer kan være ustabile altså, spesielt hvis det er svakt signal. Det jeg lurer på er om du har samme erfaring med alle wifi-nettverk eller kun hjemme? Prøv å sjekk om det er pga svakt signal som faller ut.

 

Menytastene mine lyser bra på min, men når det er så lyst at tastene synes uten, så dimmes de helt ned.

 

Ser at Wildfire S vil komme med BlueTooth 3.0, rart ikke dette kom på Desire S også.

 

 

Skjer uansett nettverk. Prøv å dekk over øverste del av baksiden, egnet hold den i et spill grep horisontalt så ser du hva som skjer. Men det er visstnok ikke som har det problemet ifølge enkelte på xda. Har bestilt casemate til den, noe som skal hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...