Blubba10 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har et "viktig" dilemma nå. Har bestilt meg HTC Incredible S, men ser nå at Telenor har begynt å selge Desire S. Har Desire fra før av og tenkte i utgangspunktet på ny Desire S, men lot meg lokke av større skjerm og bedre kamera. Men nå, sett på en annen side har Desire S alubody samt bedre batterikapasitet... Og for ikke å glemme er 1000 kr billigere.. What to do? Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ifølge nettsjappa til Telenor så leveres Desire S med Android 2.3, hvis det stemmer burde det vel komme en oppdatering til de andre snart også? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ifølge nettsjappa til Telenor så leveres Desire S med Android 2.3, hvis det stemmer burde det vel komme en oppdatering til de andre snart også? Kommer nå i April. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har hatt Desire siden den kom ut. For ca en mnd siden kjøpte jeg en Incredible S. Det er en fantastisk mobil. Fekk i går min Desire S og første inntrykket var dårlig. Det er nesten umulig å få lys i menytastene. Finnes ingen innstillinger for dette, er en sensor som styrer dette. Prøvde ca 7 ganger for å få sendt en mms. Wifi kobler fra hele tiden. Skulle bruke denne til det kom oppdatering på Incredible S, da den har problem med at kontaktbildene i meldinger forsvinner. Etter noen timers lek med Desire S gjekk jeg tilbake til Incredible S.Det jeg likte på Dersire S var at en kunne stille størrelsen på teksten i meldinger ;-) men det kommer vel med 2.3 til Incredible S også. Syns Incredible S er absolutt verdt prisen. Liker også bedre størrelsen på Incredible S. Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Ok,har av forskjellige grunner endt opp med å bestille Desire S. Blir spennende å se... Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Har nå mottatt telefonen, en Desire S. Må si jeg er storfornøyd så langt. Fin å se på og holde i. Bra skjerm, nye Sense med 2.3 er jo kjempefantastisk, nesten så jeg ikke ønsker å roote den. Batteriet er jeg spent på.. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fant ut at min var en DOA. Den er klar for retur. Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Fant ut at min var en DOA. Den er klar for retur. Lykke til med neste eksemplar da, hvis det blir slik Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Stiller meg selv det samme spørsmålet, men tror jeg går for Desire S selv. 3,7" skjerm bør holde, og skjermen er jo skarpere enn Incredible S (høyere oppløsning). Desire S har vel ca. kliss lik størrelse med iPhone 4 og (bredde og høyde), noe som jo er gunstig. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Stiller meg selv det samme spørsmålet, men tror jeg går for Desire S selv. 3,7" skjerm bør holde, og skjermen er jo skarpere enn Incredible S (høyere oppløsning). Desire S har vel ca. kliss lik størrelse med iPhone 4 og (bredde og høyde), noe som jo er gunstig. Incredibel S har en incredibel skjerm så tviler sterk på at Desire S er noe bedre.. iPhone er en stor mobil til å ha en 3,5 skjerm da man bygger mye rundt den. LG 2X med 4 skjerm er en MYE større telefon en Incredibel S for HTC har bygd denne smidig og utnyttet skjermen så den er faktisk ikke mye større en iPhone 4 den er faktisk helt perfekt og du blir glad i litt større skjerm Eneste grunn for å kjøpe Desire S er pris slik jeg ser det. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Støtter siste taler. Jeg hadde akkurat de samme vurderingene, men etter å ha sett skjermen til Incredible ved siden av en Desire, virket Desire-skjermen liten og puslete. Jeg sammenlignet med forrige Desire, en med amoled-skjerm, og faktisk var Incredible sin skjerm like bra om ikke bedre. Lyssterk, skarp og klar. Holdt også min Incredible over en iPhone5 til en kompis, og de har nesten identisk fysisk størrelse. HTC utnytter "chassiset" mye bedre. Dessuten er Incredible mye bedre å holde i, pga gummiert bakside og avrundede bakkant. Siden Incredible også får oppdatering til Android 2.3 kan vel valget kort sagt fremstilles slik: Desire S: 3,7" skjerm, 5 mp kamera og alu-bakside. Incredible S: 4" skjerm, 8 mp kamera og matt gummiert bakside. (Ellers er de identiske.) For min del var valget lett til fordel for sistnevnte og angrer ikke et sekund! Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Incredible S er bare marginalt større enn gamle Desire, så jeg tenke hardt og lenge på det, men for meg er den hendige størrelsen til Desire S noe som gjør telefonen så bra. Det er definitivt verdt de 0,3 tommene mindre. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Incredible S er bare marginalt større enn gamle Desire, så jeg tenke hardt og lenge på det, men for meg er den hendige størrelsen til Desire S noe som gjør telefonen så bra. Det er definitivt verdt de 0,3 tommene mindre. Tullete å dra frem at det nesten er positivt med mindre skjerm spesielt da du har skrevet før at du siklet på 4 tommer... 4,0 blir mer og mer standardklassen dette har vel til og med iPhone fattet nå og velger 90% sikker dette på iPhone 5. Nei alt under 4 blir kvinnfolk mobiler he he. Som skrevet før så finnes det bare en grunn for å velge Desire S og det er 1000,- mindre fra sparebøssa. Jeg hadde aldri byttet Icredibel S er bare lekker. Endret 8. april 2011 av Jada-jada Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 8MP mobilkamera er jo tullball med mindre det sitter god optikk i det, noe det ikke gjør på HTC-mobiler. Angående front-kamera tror jeg ikke det er noe man bruker så hyppig at det er en enorm fordel med 2MP over VGA... For meg er forskjellene mellom Incredible S og Desire S størrelse/utforming, alt annet er vel likt. Disse scorer vel identisk på Quadrant Standard og, eller? Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Incredible S er bare marginalt større enn gamle Desire, så jeg tenke hardt og lenge på det, men for meg er den hendige størrelsen til Desire S noe som gjør telefonen så bra. Det er definitivt verdt de 0,3 tommene mindre. Tullete å dra frem at det nesten er positivt med mindre skjerm spesielt da du har skrevet før at du siklet på 4 tommer... 4,0 blir mer og mer standardklassen dette har vel til og med iPhone fattet nå og velger 90% sikker dette på iPhone 5. Nei alt under 4 blir kvinnfolk mobiler he he. Som skrevet før så finnes det bare en grunn for å velge Desire S og det er 1000,- mindre fra sparebøssa. Jeg hadde aldri byttet Icredibel S er bare lekker. Tullete vil jeg ikke akkurat kalle det. Meninger forandres underveis. Når jeg nå sitter med telefonen i hånda, så er jeg glad for nettopp utformingen og størrelsen. Om 4,0 begynner å regnes som standard, er det meg knekkende likegyldig. "Kvinnfolk" kommentaren lar jeg stå for din regning. Er forresten meget fornøyd med batteriet og skjermen, men nå er ikke jeg akkurat en som teller minuttene. Er uansett en god oppgradering fra "orginalen" Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Incredible S er bare marginalt større enn gamle Desire, så jeg tenke hardt og lenge på det, men for meg er den hendige størrelsen til Desire S noe som gjør telefonen så bra. Det er definitivt verdt de 0,3 tommene mindre. Tullete å dra frem at det nesten er positivt med mindre skjerm spesielt da du har skrevet før at du siklet på 4 tommer... 4,0 blir mer og mer standardklassen dette har vel til og med iPhone fattet nå og velger 90% sikker dette på iPhone 5. Nei alt under 4 blir kvinnfolk mobiler he he. Som skrevet før så finnes det bare en grunn for å velge Desire S og det er 1000,- mindre fra sparebøssa. Jeg hadde aldri byttet Icredibel S er bare lekker. Tullete vil jeg ikke akkurat kalle det. Meninger forandres underveis. Når jeg nå sitter med telefonen i hånda, så er jeg glad for nettopp utformingen og størrelsen. Om 4,0 begynner å regnes som standard, er det meg knekkende likegyldig. "Kvinnfolk" kommentaren lar jeg stå for din regning. Er forresten meget fornøyd med batteriet og skjermen, men nå er ikke jeg akkurat en som teller minuttene. Er uansett en god oppgradering fra "orginalen" Vel smaken er som baken jeg gikk fra 3,3 til 4,0 og syntes den er helt perfekt i størrelse og for meg er 3,7 akkurat så for lite at det ville blitt en irritasjon. Må gå an å kunne fleipe litt her inne da ang størrelse/kvinnfolk.... Hadde du sittet med Incedible S i den andre hånda så kanskje du ikke vil vært like glad ha ha Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Det kan jeg tenke meg. Derfor skal jeg unngå alle med Incredible fra nå av:) Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Spørsmålet er vel om det er noe poeng i å velge Incredible S eller Desire S over Optimus 2X? Dual-core og det faktum at den har til og med blitt billigere enn incredible er vel nok grunner til å velge LG? Et bedre kjøp skal man lete lenge etter. Hadde ikke tablet vært førsteprioritet for meg nå hadde eg i hvert fall ikke nølt med å bytte ut min Desire. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Dobbel dobbel Endret 9. april 2011 av Jada-jada Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Spørsmålet er vel om det er noe poeng i å velge Incredible S eller Desire S over Optimus 2X? Dual-core og det faktum at den har til og med blitt billigere enn incredible er vel nok grunner til å velge LG? Et bedre kjøp skal man lete lenge etter. Hadde ikke tablet vært førsteprioritet for meg nå hadde eg i hvert fall ikke nølt med å bytte ut min Desire. Vel jeg hadde LG 2X i 3 dager men fant fort ut at dette var et hasteprodukt som hadde masse svakheter så den kvittet jeg meg med. Den var treg i menyer og på nett, slet med oppkobling til nett, dårlig samtalekvalitet, elendig kamera, tragisk batteritid etc etc samt den har generelt dårlig kvalitets følelse. Er i grunn bare å lese tråden om den og jeg vet egentlig ikke hva om IKKE er feil med den telefonen.. Nei å komme over til Incredibel S var en ren befrielse, rett og slett kvalitetfølelse hele veien. Blir som å kjøre en noe sliten bruktbil og sette seg i en som er ny der alt er slik det bør være. Jeg skal kjøpe meg en telefon med 2,3,4 kjerner prosessorer når markedet er tilpasset for dette, pr 2011 så har man zero/nada behov for dette bortsett fra du kan skryte i ytelse tester men hvem bryr seg egentlig? Jeg kjøpte LG 2X mest på grunn av HDMI løsningen men da den også var tragisk vel da hjelper det lite med power under lokket som man uansett ikke får utnyttet på et par år... Endret 9. april 2011 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå