Hooch Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei! For noen år siden fant jeg en slags wiki side som handlet om uvanlige reisemål (ikke wikitravel eller noe slikt). Det var en side proppfull av spennende reisemål og spennende ting å se, men jeg glemte selvfølgelig å ta vare på adressen... Så etter som lysten etter en sær reise igjen har meldt seg lurer jeg på om det er noen her inne som har noen ide om hvilken side dette kan være? Var helt enkelt design, men mener det var en wiki-greie så hvem som helst kunne skrive. Hadde vært gull hvis noen visste! --------------- Det jeg husker best fra siden er et bilde fra et helt rått sted i Sø-Amerika men jeg kan ikke huske hva det heter, og Google er ikke min venn. Såhvis jeg ikke finner tilbake til siden håper jeg noen kunnskapsrike reisefantaster kan hjelpe meg: Det jeg vet er dette: Er ganske sikker på at det var i sør-Amerika. Helt rett fjellhylle som ser ut som en trekant hvis man ser den ovenfra. Så og si helt flat på toppen med skog/regnskog på toppen og rundt det hele. Så helt rått ut og jeg vil gjerne vite hvor det er! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Høres ut som noe jeg har sett i Venezuela. Tepui eller table top mountain kaller de det for. http://en.wikipedia.org/wiki/Tepui Endret 6. april 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Hooch Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ja! Sweet! Danke schön! Ingen som vet noe om den siden jeg snakker om? Endret 27. april 2011 av Hooch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå