Danny92 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) YO! Eier en Hyundai Sonata 1995 modell, ikke mye og skryte av men holder vell et par år til Trur motoren er en 2.0L I4 DOHC 16V FI Engine 104HP snart gått 200k km. Har lyst og gjøre litt på bilen, tenkt og bytte ut høytalere og sette inn bass osv.. Men kanskje jeg kan få gjort noe med motoren også, har ikke så mye peil på motorer så hvis noen vet om tips(få litt mer kraft) så skrik ut! Endret 5. april 2011 av Danny92 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ikke vert pengene å gjøre noe med denne spør du meg. Tviler du ville fått noe merkbart ut av det også. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvis jeg husker rett så er 2 litern i Sontata GL (G4CP) en lisensprodusert Mitsubishi motor, 4G63 for å være helt nøyaktig. Hyundai hadde 2 varianter av samme motoren, i GL utgaven hadde den 103hk og i GLS hadde den 139hk. Har du lyst på mer effekt så er det bedre å selge GL din og kjøpe en GLS, det er faktisk mye rimeligere en å modifisere GL`n din for å få 139hk, det er bare snakk om noen tusenlapper i forskjell mellom GL og GLS. Så mitt råd er, kjøp deg en GLS eller la det være med nytt anlegg. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Takk takk. Da lar jeg det bare være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå