Gå til innhold

Ser dette oppsettet bra ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ser du en sammenligning av hovedkortene.

Jeg ville nok ha byttet til i5 ja, hvis maskinen primært skal brukes til gaming og kontor. Hvis du ikke vil vurdere Crossfire er også strømforsyning overkill, Komplett anbefaler minimum 550W med det skjermkortet. Du kan eksempelvis bruke pengene du sparer på en SSD-disk.

Lenke til kommentar

Her ser du en sammenligning av hovedkortene.

Jeg ville nok ha byttet til i5 ja, hvis maskinen primært skal brukes til gaming og kontor. Hvis du ikke vil vurdere Crossfire er også strømforsyning overkill, Komplett anbefaler minimum 550W med det skjermkortet. Du kan eksempelvis bruke pengene du sparer på en SSD-disk.

Det er ikke jeg som skal ha maskinen, men en kamerat. Han kommer nok til å kjøre crossfire senere. En SSD skal han kjøpe senere uansett. Men hvordan er GPU'en? står den på lik linje med GTX 570?.

han har litt lyst til å kjøpe MSI Twin frozer 560TI istedetfor, men støtter hovedkortet SLI?

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Både 6970 Crossfire og 560 SLI går fint på 750W. 400 kr spart inn der. i5-2500k koster deg 800 kr mindre og yter like bra i spilling.

Spinpoint F3 har omtrent samme ytelse som en Caviar Black, prisforskjellen er for stor til at du skal velge Caviar Black på grunnlag av 5-10% bedre ytelse når du har større utbytte av å short-stroke (partisjonere mindre av harddisken) eller kjøpe SSD (som er mange ganger bedre).

Kabinettet du har valgt er stygt, tungt og bråkete, men om kameraten din absolutt må ha det så er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...