salamishit Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Heisann, ser der det her greit ut? Min lenke Tenkte å bytte til i5 2500k. Lurer også på hva som er forksjellen på "deluxe" utgaven av HK? Kanskje litt unødvendig med så stor PSU? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Her ser du en sammenligning av hovedkortene. Jeg ville nok ha byttet til i5 ja, hvis maskinen primært skal brukes til gaming og kontor. Hvis du ikke vil vurdere Crossfire er også strømforsyning overkill, Komplett anbefaler minimum 550W med det skjermkortet. Du kan eksempelvis bruke pengene du sparer på en SSD-disk. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Her ser du en sammenligning av hovedkortene. Jeg ville nok ha byttet til i5 ja, hvis maskinen primært skal brukes til gaming og kontor. Hvis du ikke vil vurdere Crossfire er også strømforsyning overkill, Komplett anbefaler minimum 550W med det skjermkortet. Du kan eksempelvis bruke pengene du sparer på en SSD-disk. Det er ikke jeg som skal ha maskinen, men en kamerat. Han kommer nok til å kjøre crossfire senere. En SSD skal han kjøpe senere uansett. Men hvordan er GPU'en? står den på lik linje med GTX 570?. han har litt lyst til å kjøpe MSI Twin frozer 560TI istedetfor, men støtter hovedkortet SLI? Endret 5. april 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Skal han kjøre SLI, må du opp på P8P67 PRO eller bedre. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Skal han kjøre SLI, må du opp på P8P67 PRO eller bedre. Ja okei, han hadde uansett tenkt til å gå for deluxe utgaven av HK Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Både 6970 Crossfire og 560 SLI går fint på 750W. 400 kr spart inn der. i5-2500k koster deg 800 kr mindre og yter like bra i spilling. Spinpoint F3 har omtrent samme ytelse som en Caviar Black, prisforskjellen er for stor til at du skal velge Caviar Black på grunnlag av 5-10% bedre ytelse når du har større utbytte av å short-stroke (partisjonere mindre av harddisken) eller kjøpe SSD (som er mange ganger bedre). Kabinettet du har valgt er stygt, tungt og bråkete, men om kameraten din absolutt må ha det så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
ik2500k Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du kan trygt gå for msi gtx560 rein frozr. Fantastisk kort til super pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå