Gå til innhold

iPhone 5 rykter og ting vi kan vente oss fra Apple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan vente oss en iPhone med en ny revoulusjonerende funksjon, minnekortleser for eksempel...

Det eneste som er værre en blinde fanboys er blinde haters. Har vi ikke noe å bidra med så bør kanskje man heller finne på noe annet.

Satser på en 4" skjerm, uten at dette går vesentlig ut over størrelsen, altså ikke særlig større en HTC Desire og iPhone 4. De er store nok synes jeg, Desire HD blir litt for klumpete spør du meg.

Samme cpu og gpu som i iPad 2 er kanskje ett sikkerstikk.

Det ryktes også om stemmestyring og en stemmestyrt assistent. Ryktet til dette har vel opphav i ett oppkjøp av Siri.

Ett annet rykte er 8mpx kamera fra sony, etter at en Sony ansatt røpet at de leverer kameramoduler til iPhone.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ryktene sier også at det blir metall på baksiden, ikke glass som på iPh4. Skjerm på 4", og høy cpu- og videoytelse (som iPad2) høres også forlokkende ut.

Lenke til kommentar

Mobildekning kansje;-)

Eller noe revolusjonerende, fantastisk og utrolig (som revolusionary, amazing and incredible) og som forandrer alt, igjen i følge Apple :!:

Hey! jeg skulle si det :)

uansett, mobilene begynner å bli ganske stappa med teknologi nå. Så er spent hva neste generasjon av mobiler vil tilby. Ellers så burde de forbedre nåværende teknologi. bedre batteri er et godt sted å begynne syns jeg.

Stemmestyring av de litt mere avanserte versjonene er jo vel og fint, så lenge man snakker bortimot flytende engelsk. lurer på hvor mange år vi må vente før vi kan snakke norsk til mobilene.

Ellers ville det jo vært fint med større lagring på telefonene. tenker da type 100GB+

Lenke til kommentar

Sier det først som sist jeg; avsporinger og beviste provokasjoner vil slettes.

Man kan si det man vil så lenge det holder seg til trådens tema, men ikke sleng det ut uten å tenke på hvordan dere formulerer dere. Det er greit å håpe på og ønske funksjoner, men spar på provoserende sarkasme. Det finnes nok tråder der man kan diskutere iphone vs. alle andre telefoner, bruk disse.

Rapporter ting dere mener bryter med disse føringene.

Takk :)

edit: og som vanlig tas tilbakemeldinger på PM og ikke i tråden ;)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Uenig, jeg liker mye bedre at menyene er sydd inn i programvaren, i stedet for fysiske knapper. Hjem-knappen er nok for min del.

Enig. Og det er jo denne veien det går med android også, fysiske knapper skal bort, og erstattes med virtuelle knapper som endres etter behov. Dette gjør det jo også enklere for hw produsentene å lage telefoner med store skjermer, uten å gjøre mobilene enda større. Tipper vi vil se dette på iPhone 5, der vil nok skjermen bli større, men uten at den blir så alt for mye større en iPhone 4.

Lenke til kommentar

Jeg håper de lager en telefon med en skjerm som faktisk går helt ut til kantene. Det er ikke nødvendig med flere cm over og under skjermen. Så lenge det er en mm på toppen til høyttaler, og en mm nederst til en bitteliten home-knapp og mikrofon, så er det i boks.

Jeg skulle gjerne også sett dedikert kameraknapp. I iPhone 4-design er det VELDIG lett å implementere.

Gorillaglass e.l. er heller ikke å forakte :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...