Ullsokk Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Har nå hatt bare brenner, og begynner å gå litt lei når jeg skal brenne cd'er. Derfor skal jeg kjøpe en svart cd rom, og en brenner.. (Brenneren jeg har nå er hvit, og passer ikke så bra til mitt svarte Lian-Li) Lurte på om det var no forskjell i svartfargen på de forskjellige merkene? Mvh, Ullsokk ;p Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Et lite tips, hva med å bruke 98,- på en Quick svart matt sparybox og spraye cd-rom'n din? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Har et par samsung enheter (dvd/cd-r) og disse er litt lys sort (veldig mørk grå egentlig) i fargen. Riktignok er det fjorårets modeller, men komplett.no har de nyeste modellene inne og det er samme designet såvidt jeg vet. Tror de passer fint til et lian-li, passet utmerket til mitt sorte Lepont alu-kabbis. :wink: Lykke til! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hva med å kjøpe ett par slike? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Et lite tips, hva med å bruke 98,- på en Quick svart matt sparybox og spraye cd-rom'n din? Ja, har tenkt på det også.. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Hva med å kjøpe ett par slike? Gjorde det til Floppy disken min.. Kjøpte til brenneren også, men den passa ikke (Lite-On) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Wee.. Se hva jeg fant! CD-rom deksler til Lian-Li.. Universal Det står at det er toll fritt da.. Mye tror dere det vil bli tilsammen hvis jeg bestiller en sånn? Kanskje mer vis jeg finner noe annet interessant på den siden Lenke til kommentar
volumone Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 du må ikke bestille for mer enn 200 i gangen... alt over 200 fortolles. Husk å regne inn frakten i de 200 Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Det står på øverst på siden at det er toll fritt! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 du må ikke bestille for mer enn 200 i gangen... alt over 200 fortolles. Husk å regne inn frakten i de 200 Nei, det beregnes mva. (moms) på varer over 200 kroner, men ikke nødvendigvis toll. Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Du må betale en avgift på 150 kr for fortollingen (dvs; de river opp pakken, riper opp innholdet, taper igjen pakken, og sender den videre), i tillegg til momsen på 23%. Hvis noe du bestiller fra utlandet koster 200 kr, og den verdien står skrevet utenpå pakken (som avsender i følge loven er pliktig til å gjøre), og pakken er merket med at innholdet er kjøpt og betalt for, ikke gave, må du betale ca 400 kr..... Blod og flammer!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 kjøp spray lakk funker perfekt!!! har spraya hele kabinttet med cd-rom, brennere, diskettstasjon mm kan anbefalles på det sterkeste!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå