Sargent Fire Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Skal nå kjøpe meg et Logitech Premium headset m/mic, og jeg skal gå for toppmodellen dems. Men det er to identiske headset å velge mellom bortsett fra at den ene har USB inngang(442,-) og en med 3,5mm plugger (242,-) Hva har USB-en å si? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 USB-headsettet tar inn digital signal fra USB-porten og innebygde lydkortet tar seg av prosesseringa, mens den med jack-plug kobles til et lydkort. (analog) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ja, ok, men hvordan blir lyden prossessert? den går da ikke gjennom lydkortet? så du får ikke EAX eller noe? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg skal samtidig kjøpe et Audigy2 lydkort, vil det da lønne seg å kjøpe headsettet med 3,5 plugger? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 kjøper du med usb er det bortkasta med audegy 2 Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Etter hva jeg ser HER så er det ikke digital lyd på den uten USB, hva har det å si? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 kort fortalt så har det headsettet med USB ett innebygget stereo lydkort som henter audiosignalene fra USB porten. når du plugger i headsettet så vil windows legge inn de nødvendige lydkortdriverene og det kan føre til kluss med lyden når der er to eller flere tilgjengelige audio ut kilder. disse headsettene er vel ment for folk som ikke har ett lydkort fra før eller har tenkt å bruke headsettet på en PS2 viss du vil ha EAX/surround så må du nok gå for ett eget pci lydkort med dem funksjonene og heller kjøpe ett tradisjonelt headsett med 3.5mm jack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå