JohnPet Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) hi jeg skal skrive en novelle og jeg trenger symboler "ord som symbolisere et annet ord" det var det læreren sa lol at det er viktig og bruker symboler/bilde kom me noe symboler du kan si hva de er symbol på kansjke jeg ikke skjønner det helt. Endret 5. april 2011 av JohnPet Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Ideen er at du skal bruka noko for å kopla lesaren til noko anna; bruka noko for å fortelja ting på ein meir diskré måte. Ofte vert fargen raudt brukt for å symbolisera fare, blod eller sinne. det gjekk opp eit raudt ljos for han => han visste at han var i fare veggen var mala heilt raud => det var masse blod på veggen alt demonstrantane såg var raudt => demonstrantane var rasande Men symbolikk er ikkje universalt; dei fleste noveller bruker eigen symbolikk og eigne symbol. I éi novelle kan edderkoppar vera eit symbol på frykt, og i andre eit meir abstrakt symbol på einsemd (ensomhet). I andre noveller er edderkoppar bare eit dyr som ikkje representerer noko som helst spesifikt. Kort sagt: Symbolikk er ei svært vanskeleg kunst å meistra. Endret 5. april 2011 av mosleth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå