eSuba Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei ! jeg har fått internetten min stengt i dette huset og det står bare en gul trekant som nettverks symbol , jeg lurer på om noen vet hvordan man åpner nettet med å for eksempel gå inn på kontroll panel på "admin" pcen eller liknende . Det er win7 som er på pcen som er admin og ville vært greit om noen visste dette. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen har stengt internet tilgangen din?? Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 ja , fra sin egen pc , eller dvs at et familimedlem har stengt nettet mitt fra hans pc. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Han hadde kanskje en god grunn da antar jeg. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 neinei, er ikke så ille xD vet du noe ? .. det er for en viss periode ^.^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Gå inn på routeren og fjern blokkeringen selv? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er vel far i huset som ikke ønsker at poden skal spille WoW til langt på natt da. I så fall er det et familieproblem og ikke et teknisk problem. Eier av nettverket kan gjøre som vedkommende ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå