kalleballerr Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei, Har problemer med hotmail.no konto på iphone4. Når jeg prøver å sende en mail, kommer det opp følgenge: "Kan ikke sende e-post Tilkoblingen til den utegående tjeneren <<smtp.live.com>> mislyktes. Du kan konfigurere flere utegående e-posttjenere i Innstillinger > Mail, kontakt, kalendere" På innkommende e-posttjener bruker jeg Vertnavn : pop3.live.com Og på utgående e-posttjener SMTP : smtp.live.com Dette fungerte smertefritt på @hotmail.com adresser, men ikke på @hotmail.no Noen som har vært borti noe det samme, eller har en løsning på dette ? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei, Har problemer med hotmail.no konto på iphone4. Når jeg prøver å sende en mail, kommer det opp følgenge: "Kan ikke sende e-post Tilkoblingen til den utegående tjeneren <<smtp.live.com>> mislyktes. Du kan konfigurere flere utegående e-posttjenere i Innstillinger > Mail, kontakt, kalendere" På innkommende e-posttjener bruker jeg Vertnavn : pop3.live.com Og på utgående e-posttjener SMTP : smtp.live.com Dette fungerte smertefritt på @hotmail.com adresser, men ikke på @hotmail.no Noen som har vært borti noe det samme, eller har en løsning på dette ? På forhånd takk ! På min hotmail.com epost, har jeg smtp.live.com som UT, og pop3.live.com som inn. Det er ikke phone4, men ipod 3d generation ellerno. Lenke til kommentar
kalleballerr Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Har smtp.live.com UT og pop3.live.com INN her også, men kan hotmail.no ha en annen pop3 eller smtp -adresse ? edit: av en eller annen merkelig grunn så funket det nå Endret 5. april 2011 av kalleballerr Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har smtp.live.com UT og pop3.live.com INN her også, men kan hotmail.no ha en annen pop3 eller smtp -adresse ? edit: av en eller annen merkelig grunn så funket det nå Aner ikke:p Jaokei. Det jeg får på min hotamailadresse er : for å fortsette å sende meldinger på denne epostkontoen, vennligst logg inn på hotmail.com og aktiverdenne kontoen" eller noe liknende. Når jeg logger inn på hotmail, er det ingen sted å aktivere. Jeg bare håper på at det går bra jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå