JallaB Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Hvilke store klokker liker dere? Er på utkikk etter en ny klokke også har jeg sansen for de store klokkene. Er det noen som har noen tips her inne? gjerne med link; Endret 5. april 2011 av JallaB Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Hvor store klokker snakker vi om? 44mm+? Panerai har et par pene modeller, og noen av de er vel 44mm. Ellers vet jeg at Breitling har noen enorme klokker iblant, og Audemars Piguet har også noen som er 44mm. Hjelper jo også å si litt om budsjettet ditt. Du kan også se på Steinhart sine modeller, hvis jeg ikke tar helt feil har de også noen store klokker. Lenke til kommentar
JallaB Skrevet 5. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Hvor store klokker snakker vi om? 44mm+? Panerai har et par pene modeller, og noen av de er vel 44mm. Ellers vet jeg at Breitling har noen enorme klokker iblant, og Audemars Piguet har også noen som er 44mm. Hjelper jo også å si litt om budsjettet ditt. Du kan også se på Steinhart sine modeller, hvis jeg ikke tar helt feil har de også noen store klokker. Takk for tips;) De er litt over mitt budsjett;) Har du tips for noen rimeligere modeller? Liker de rundt 50mm Har sett litt på de de har hos www.storeklokker.no Ser også at urverket.no har noen stilige men høyere pris. Hva bruker du selv? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Helson Shark Diver er kul.. Lenke til kommentar
JallaB Skrevet 5. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Helson Shark Diver er kul.. Syntes den her var kul jeg da http://storeklokker.no/ds_product_info.php/products_id/165 Syntes dykkerklokker er litt kjedelige, må ha noe som skiller seg litt ut;) Men takk for tips, mottar gjerne tips om klokker som skiller seg litt ut som ikke koster en årslønn;) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 er det stil typ. "so many rocks up in my watch I can't tell what the time is" du er ute etter eller? Lenke til kommentar
JallaB Skrevet 8. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 er det stil typ. "so many rocks up in my watch I can't tell what the time is" du er ute etter eller? Ja;) Noen forslag;)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå