Wshor Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ser på signaturen til mange her i forumet, og det er en del av dere som har RAM med Winbond! Hva er Winbond og hva er påenget med det? Har tenkt å kjøpe meg en ny pc (med dual 512Mb) snart og lurer på om det er noe vitts med Winbond!? :oops: :-? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Winbound er en minneprodusent, tror jeg (Produserer de små svarte brikkene eller noe slikt), og alle brikker med Winbound klokker som regel litt lengre enn de uten. Lenke til kommentar
Wshor Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Takker da vet jeg det! :smile: Ganske lurt det da! Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Winbound er en minneprodusent, tror jeg (Produserer de små svarte brikkene eller noe slikt), og alle brikker med Winbound klokker som regel litt lengre enn de uten. Firmaet heter faktisk Winbond, ikke Winbound. Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Noe av poenget med minne er at det fungere i samarbeid med hvovedkortet 8) Derfor har mange hovedkortprodusenter godkjent visse ramtyper Asus har godkjent Twinmos med winbond og som sagt over så er godkjent godkjent. Du kan ofte klokke rammen litt mere eller lignende men viktigst er stabiliteten, en maskin som går 10% fortere men låser seg eller bare sortner enn gang i mellom er ikke min ønskedrøm Kvalitet lønner seg alltid Ramfeil er ikke altid like lette å finne Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Winbound er en minneprodusent, tror jeg (Produserer de små svarte brikkene eller noe slikt), og alle brikker med Winbound klokker som regel litt lengre enn de uten. så, winbond-brikker er litt lengre enn andre? rettferdiggjør det de ekstra kronestykkene det koster? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvis det er produsenten til rambrikkene, hvorfor står det da en IC med påskriften Winbond på Abit-hovedkortet mitt da? Og ja de klokker bra til prisen. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Står vel windbond på hovedkortet fordi de også lager sensorer, slike som måler temperatur osv på hovedkort. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Brikken det står winbond på, sitter ganske nære brikkeplassene til ram.... Men det kan selvfølgelig stemme... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Har nemlig samme selv, og et program som fulgte med hovedkortet, winbond hardware doctor som holder orden på temperaturer, volt og vifteturtall Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det er faktisk ikke vanskeligere enn å sjekke ut www.winbond.com og lese litt selv. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 oppfølger-spørsmål: jeg bestillte 2x256 PC3200, twinmos, UTEN winbond.. har jeg driti på draget? :| Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har nemlig samme selv, og et program som fulgte med hovedkortet, winbond hardware doctor som holder orden på temperaturer, volt og vifteturtall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå