Tingskjer Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei folkens! Er på jakt etter en akuttsekk/bagg til bruk i min privatbil, da det er greit å ha litt førstehjelpsutstyr tilgjengelig hvis man ankommer en ulykke utenfor arbeidstiden. Gjerne snøgg eller lignende. Forsvaret har også en akuttbag som er av interesse. Behøver ikke være ubrukt og behøver ikke inneholde utstyr, men gjerne med moduler til å skille utstyret. Er kort sakt interesert i alt av akuttsekker/bagger innenfor rimelighetens grenser anngående betaling :-) Legg ved bilde! Kjør forsiktig folkens! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Et kjapt søk på google, førte meg til denne siden. INNHOLD 1 stk. Bandasje finger Singlefix L 2 stk. Førstehjelp enkeltmannspakke Noraid 7,5cmx12cm 1 stk. Trekanttørkle Klinion nonwoven 1 stk. Bandasje brannsår Water-Jel i folie 10x10cm 5 stk. Water-Jel Cool-Jel 3,5g dose 12 stk. Sikkerhetsnåler 3 45mm 1 stk. Hansker soft-nitril up L 4 pk 1 stk. Øyebadeglass plast 1 stk. Førstehjelp Noraid plastermappe 1 stk. Pinsett førstehjelp 8cm 4 stk. Kompress non-woven BV 5x5cm 120x2stk 6 stk. Kompress non-woven BV 10x10cm 4lag 120x2stk 1 stk. Tape kirurgisk Micropore 1530-1 2,5cmx9m u/disp 2 stk. Elastisk bind Klinifix Cohesive 8cmx4m 6 stk. Sårvask servietter 1 stk. Noraid munn t/munn duk med ventil 1 stk. Saks avdeling førstehjelp 18 cm 1 stk. Ispose Noraid 1 stk. Noraid førstehj.ins nordisk For kr. 579,00 ,- Lenke til kommentar
Tingskjer Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Et kjapt søk på google, førte meg til denne siden. INNHOLD 1 stk. Bandasje finger Singlefix L 2 stk. Førstehjelp enkeltmannspakke Noraid 7,5cmx12cm 1 stk. Trekanttørkle Klinion nonwoven 1 stk. Bandasje brannsår Water-Jel i folie 10x10cm 5 stk. Water-Jel Cool-Jel 3,5g dose 12 stk. Sikkerhetsnåler 3 45mm 1 stk. Hansker soft-nitril up L 4 pk 1 stk. Øyebadeglass plast 1 stk. Førstehjelp Noraid plastermappe 1 stk. Pinsett førstehjelp 8cm 4 stk. Kompress non-woven BV 5x5cm 120x2stk 6 stk. Kompress non-woven BV 10x10cm 4lag 120x2stk 1 stk. Tape kirurgisk Micropore 1530-1 2,5cmx9m u/disp 2 stk. Elastisk bind Klinifix Cohesive 8cmx4m 6 stk. Sårvask servietter 1 stk. Noraid munn t/munn duk med ventil 1 stk. Saks avdeling førstehjelp 18 cm 1 stk. Ispose Noraid 1 stk. Noraid førstehj.ins nordisk For kr. 579,00 ,- Hei Majjuus! Takk for hurtig svar. Har søkt litt på nettet å kjiket litt på de der, men er primært ute etter en bagg/sekk hvor jeg selv kan utstyre den slik man er kjent med fra ambulansen. Også litt bedre utstyrt enn disse man får kjøpt ferdig klar til bruk for 600 kr. På denne måten kan jeg skille utstyret fra hverandre med moduler og lett ha det tilgjengelig uten å måtte pakke alt ut for å komme til det som ligger nederst. Men takk for linken! :-) Mvh Luuund89 Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei Majjuus! Takk for hurtig svar. Har søkt litt på nettet å kjiket litt på de der, men er primært ute etter en bagg/sekk hvor jeg selv kan utstyre den slik man er kjent med fra ambulansen. Også litt bedre utstyrt enn disse man får kjøpt ferdig klar til bruk for 600 kr. På denne måten kan jeg skille utstyret fra hverandre med moduler og lett ha det tilgjengelig uten å måtte pakke alt ut for å komme til det som ligger nederst. Men takk for linken! :-) Mvh Luuund89 Ohh, kk. Kan nok ikke hjelpe deg da, har aldri vært i en ambulanse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå