Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt en gaveeske i tre til flaske?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en svindyr whisky til sambo i brusdagsgave (størrelse og form som en vanlig vinflaske). Den kom uten noen form for eske, og det er jo litt stusslig. Kunne godt tenke meg å gi den bort i en treeske av et eller annet slag.

Polet hadde slike før, men slutte visst å føre dem for noen år siden. Jeg finner det ikke på Panduro eller noen av hobbybutikkene på nett. Har lett på finn.no, qxl og Epla uten hell. Fant noen fine på ebay, men de sender ikke til Norge... :roll: Det er også noen engelske nettbutikker som har, men de er stort sett hvitt tre og litt kjedelige. Skal ikke ha noe fryktelig fancy greier, men jeg synes f.eks. denne fra ebay var snasen.

Også må det jo sendes. Bursdagen hans er den 26., så det burde jo nå fram fra England i tide, men det hadde vært greit å få tak i noe fra Norge. Noen som vet om enten en butikk i Oslo eller en nettbutikk (norsk og internasjonal) som selger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skulle jeg til å nevne at de selger det på polet, men det gjorde de visst ikke.. :no:

Men de gjør det likevel, du må bare kjøpe en flaske som kommer i treeske.. De koster gjerne litt og kommer med produsenten trykket på, men da får du en flaske med noe gøy i tillegg. Gå til polet i Vika, de har størst utvalg av ting som kommer i esker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...