LordArild Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei Er på jakt etter ny bil, da den forrige er blitt kondemnert etter en kollisjon. Den forrige bilen var en Honda Civic 2001 1,4l. Får igjen rundt 80000 på forsikringen, og ser meg om etter en bil i det prisleie, men ikke noe særlig over. Jeg har ikke lyst på en bil med mye problemer, da inntektene fremover ikke er så store, da jeg er student, samtidig som den er god/morsom å kjøre. Er i utgangspunktet ikke superkresen på bil, men franske kjøretøy er utelukket. Kjører en del, ofte litt lengre turer, så kjørekomfort er noe jeg setter høyt. Håper jeg kan får litt input på hva som kan være fornuftig å velge. Jeg er i utgangspunktet avhengig av bil, så jeg venter nok ikke lenger enn jeg må før jeg kjøper noe. Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvordan bil er du på jakt etter? Liten bil? Stor bil? Bagasjeplass? Mine forslag Liten bil GOLF 4 1.6 105hk Stor bil AUDI A6 2,4 165hk -Stubba Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kjøreegenskaper/komfort + driftsikkerhet + lave driftkostnader = Ford Focus? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27893064 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 volvo s60 om du er flinkere til å prute enn meg. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hvordan bil er du på jakt etter? Liten bil? Stor bil? Bagasjeplass? Stor bil AUDI A6 2,4 165hk -Stubba Bil uten problemer og du drar frem en Audi a6? kjøp deg Mercedes om du skal ha en bil som ikkje detter sønd i tider og utider. 250d, 300tdt, 190D, 230E, 190E, 300E, alt kan anbefalest, dem andre kan være litt søndekjørte, det er vell så og si dei fleste 190E og no tildags viss eg tenker meg litt om.. men 250d e unstobable Lenke til kommentar