AnteNils Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Hei folkens! Jeg har fått oppdraget å ordne betalingsgreie på en webside hvor folk kan betale medlemskapet ved å logge seg mot bank. Jeg har ikke har være bort i det tidligere så jeg har lite peiling hvordan jeg starter. Da er det godt å vite at her finnes det mange flinke personer som kan hjelpe til. En liten guide hadde vært helt fabelaktig. Endret 5. april 2011 av AnteNils Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kva omfang skal det vere? Butikkløysing, eller berre type "donasjonar"? Det går jo ann å bruke PayPal isåtilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 https://www.paypal.com/no/cgi-bin/webscr?cmd=_wp-standard-overview-outside Lenke til kommentar
AnteNils Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Kva omfang skal det vere? Butikkløysing, eller berre type "donasjonar"? Det går jo ann å bruke PayPal isåtilfelle. Skal brukes til at folk kan betale medlemskap. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Integrasjon mot nettbank/Bank ID via f.eks. Nets (Netaxept) krever en del avtaler i bakkant samt månedsbeløp. Ta kontakt med Nets så hjelper de deg kartlegge hva som må til. Er dette et case av typen «det lokale fotballaget synes det er fint om kontingenten kan betales direkte på nettsidene», bør du heller vurdere en løsning med PayPal/PayEx eller liknende tjenester. Lenke til kommentar
AnteNils Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Integrasjon mot nettbank/Bank ID via f.eks. Nets (Netaxept) krever en del avtaler i bakkant samt månedsbeløp. Ta kontakt med Nets så hjelper de deg kartlegge hva som må til. Er dette et case av typen «det lokale fotballaget synes det er fint om kontingenten kan betales direkte på nettsidene», bør du heller vurdere en løsning med PayPal/PayEx eller liknende tjenester. Takk cbastus! Ja siden tilhører lokale idrettslaget. Jeg må vurdere hvilken av de 2 jeg skal gå for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå