Chicharito14 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvordan skal man drive med styrketrening i sammenheng med fotball? Jeg er en fotballspiller som er opptatt av å opprettholde farten og vil ikke bli tung og treg av styrketrening. Jeg er ute etter et treningsopplegg for nybegynnere samtidig som den er effektiv. Takk på forhånd for all hjelp. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvordan skal man drive med styrketrening i sammenheng med fotball? Jeg er en fotballspiller som er opptatt av å opprettholde farten og vil ikke bli tung og treg av styrketrening. Jeg er ute etter et treningsopplegg for nybegynnere samtidig som den er effektiv. Takk på forhånd for all hjelp. Er ikke selv fotballspiller men har flere kamerater som er det å de sier at uttøying av bein er et must, da man blir veldig stiv i leddene av å spille fotball Lenke til kommentar
Chicharito14 Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Takk for svar, men ikke helt det jeg var ute etter Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Takk for svar, men ikke helt det jeg var ute etter Hehe ok har ikke noen stjerne tips på godt opplegg for en fotballspiller men skal høre med en kompis som vet mere om det Lenke til kommentar
SINDRIS Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du bør trene TUNGT på beina. Hvis du trener med mange reps (over 10) blir musklene mer utholden. Hvis du trener eksplosivt (4-5 repitisjoner) vil du bli raskere. På overkroppen velger du selv Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Last ned RYP: https://www.tn.no/ryp Kjør grunprogrammet først eller hopp rett på "trening for idrett". Om du ønsker å bli sterk og ikke stor og tung skal du trene tungt med få repetisjoner (3-6). 8-12 repetisjoner gir mer volum = tyngre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå