Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her. v2


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har en fetisj for BDSM og har hatt det så lenge jeg kan huske. Dessverre faller jeg lett for de mer sjenerte jentene som er mindre løsslupne og er vel på den måten en skapgutt. Får også dårlig samvittighet av å føle behag i jenter som ikke ser ut til å ha det så godt, er mye rart der ute på nett. Tenner ikke på pisking eller lær, men på fenomenet der det motsatte kjønn hjelpeløst må ta imot. Er så ekstremt fjernt fra hvordan jeg er i hverdagen, er litt sjenert og tilbaketrukken, og har i overkant av mye respekt for andre, en skikkelig good guy med andre ord. :ermm:

 

Kan vel med rette kalles min dirty secret, og jeg har aldri betrodd meg til andre.

 

 

Postet av anonym: 50517522b3a24f8436491c7bd8a199ac

Lenke til kommentar

De siste dagene har jeg gått å tenkt på hvor mange, eller få..., som hadde husket meg om jeg døde nå. Hvem ville kommet i min begravelse? Høres nesten ut som selvmords-tanker, men jeg er ikke der (langt ifra). Men jeg føler meg lite verdt, og at få ville merket at jeg ble borte. Tenker da på venner, ikke familie. Bakgrunnen for tankene er en venn som døde i bilulykke for ganske nøyaktig to år siden.

 

En annen ting er at jeg har sansen for ei jente (ingen hemmelighet). Men er så sykt frustrert. Jeg prøver meg fram og får sånne halvveis avslag/utsettelser. Umulig for meg å vite om hu ikke er interessert eller om hun er usikker bare. At hun for en stund sa hun var nervøs gjør at jeg står rundt 50/50 på no-go vs usikker.

 

Så, med andre ord. Livet er ganske dritt egentlig for tida. Blanda følelser, usikkerhet og smått deprimert. :shrug:

 

Postet av anonym: 94ccb9c70b2db1966f1bdf95795c1e1b

Lenke til kommentar

Jf. bruker over så tenker jeg av og til hvor lenge jeg vil ligge dau i leiligheten før noen finner meg. Jeg tipper 1 -1,5 uke.

 

I en alder av ca 20, har jeg en hofte som har samme slitasje som en 55årings hofte, pluss ryggproblemer. Jeg kan få så vondt når jeg shiter at jeg enten må dope meg ned, eller risikere å svime av.

 

Postet av anonym: 08a693448c921f73d434552da43c659d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Har følt meg veldig "rar" i flere år nå, men trodde jeg bare var deprimert og at det hadde alle mulige rare "bivirkninger". Følelseslivet mitt er så å si ikke-eksisterende. Jeg ble sendt til MR nå forleden og der fant de lesjoner som kan tyde på at jeg har MS (multippel sklerose). Den største lesjonen var i insula, som tydeligvis er en veldig viktig del av hjernen. På den ene siden er det kjipt å vite at jeg ikke kommer til å bli frisk, men på den andre var det godt å endelig få en forklaring.

 

Jeg har ikke lyst til å si det til noen, for jeg har fortsatt kognitive evner godt over snittet (også testet), og jeg klarer å "jukse" det til slik at jeg virker normal. Jeg vil ikke at noen skal synes synd på meg eller behandle meg annerledes.

 

Anonym poster: 9dc2083a59017451bec0b8343882028c

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

-Jeg er diagnosert emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse

-Kronisk (og for øyeblikket akutt) suicidal

-Hører stemmer

-Faren min ligger på sykehus lam fra halsen og ned(han er på bedringens vei), og han har også fått kreft i lungene.

-Jeg mister lappen grunnet diagnosene mine

-fikk akk beskjed om at nyrene mine ikke er gode og at de må testes mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...