Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her. v2


Runar

Anbefalte innlegg

Da den forrige tråden like gjerne kunne ha vært plassert i OT-baren, har vi kommet frem til at den beste løsningen er å stenge den gamle og opprette en ny, med "regler". Denne tråden ligger i Helse-forumet, så en viss grad av seriøsitet forventes. Derfor ber jeg om at dere følger disse reglene med mindre dere vil ha innlegg slettet uten forvarsel.

 

  1. Det du skriver bør være helserelatert (ergo ingen innlegg som "Jeg liker bananer" eller "Jeg er 56 år og ser på barne-tv").
  2. For mange er det de skriver her sensitivt. Ikke bruk det mot de.
  3. Forumets øvrige retningslinjer gjelder.

Her finner du en forklaring på hvordan du poster anonymt.

 

Lykke til!

Endret av Runar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg må være emosjonelt ødelagt eller noe. På mange sider, slik som når jeg hører på musikk, så kan jeg leve meg ordentlig inn i det. Felle tårer, eller bli fyllt med glede, alt etter hva signalene i musikken sender ut. Jeg føler meg ofte tom invendig, mens jeg noen ganger føler meg veldig glad på toppen av tomheten, og svært, svært sjeldent bare glad. Nostalgi er også noe som får meg veldig emosjonell, og som får meg til å føle både glede og "sorg" samtidig. glede pga Nostalgien, og "sorg" pga det er noe jeg hadde - som nå er vekk.

 

Mens jeg ikke følte noen ting når jeg var i begravelse til bestemoren min, for en uke siden. Det er akkurat som om jeg hadde vært igjennom en begravelse tusen ganger før, mens realiteten er at det var min aller første.

 

Jeg kjenner meg helt forjævlig etter det. Jeg er jo tre ganger så emosjonell i forhold til andre personer på forskjellige områder - mens døden til bestemoren min ikke gikk inn på meg i det hele tatt.

 

godt å få det ut ihvertfall...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har en kneskade som jeg bagatelliserer voldsomt og trenger nå operasjon.

 

Jeg sier til folk at: Det går bedre osv. Men de færreste vet at den er såpass alvorlig at jeg må operere.

 

Meg og. Jeg må ta MR for å konstantere hvor ille det er, alt legen har sagt er at det er garantert rifta leddbånd, og slagskade og belastningsskade og at det blir nok operasjon om det er noe løst. Så jeg vil ikke ta MR..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har akkuratt blitt fortalt av legen at jeg muligens har en form for bipolar lidelse. Jo mer jeg leser om den jo mer kjenner jeg meg igjen. Det forklarer også ekstremt mye av hva jeg har opplevd opp gjennom årene. Blant annet vrangforestillinger jeg trolig har hatt under maniske(dog sjeldne) episoder. For det meste veksler jeg hyppig mellom hypomania, anhedonia og depresjon.

 

 

Jeg har også fra tid til aen en varierende grad av Prosopagnosia(ansiktblindhet) , og jeg har ikke tall på hvor mange ganger folk har komt bort til meg og startet og prate med meg uten jeg har noen som helst anelse om hvem de er. Etter et par minutter finner jeg ut at det er noen jeg har kjent i mange mange år, eller noen jeg pratet med for bare en uke siden og har møtt dem i flere anledninger.

 

 

 

Postet av anonym: 29c1cc199b0c37c58026e2f4335c16da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mine hemmelige helseproblem:

 

1. Jeg har alkoholproblemer, drikker nesten hver dag.

2. Jeg misstenker at jeg lider av Aspergers Syndrom.

3. Jeg er deprimert og har vært det i flere år.

4. Jeg dusjer bare 1 gang i uka, av og til sjeldnere.

5. Etter at jeg har bæsjet og tørket meg i ræva så må jeg tørke meg på nytt etter cirka 10 minutter. Ellers får jeg bæsj i trusa.

6. Jeg har strekkmerker på magen, så jeg viser meg aldri i bar overkropp.

 

 

Postet av anonym: 8671fbecd3897f3c97ca4f67e7eb76a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meg og. Jeg må ta MR for å konstantere hvor ille det er, alt legen har sagt er at det er garantert rifta leddbånd, og slagskade og belastningsskade og at det blir nok operasjon om det er noe løst. Så jeg vil ikke ta MR..

Må slutte med hockeyen, da? :O

Den avgjørelsen er vel forsåvidt tatt.. Spillte vel 3 kamper iår bare, og har trent minimalt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...